Gjest rutangis netu Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 I går syntes jeg han var elendig! Virket rett og slett utilpass. Permierenerver? Prata feil stadig vekk. Da forsinner litt av spontaniteten i 'vitsen' liksom. Ikke at jeg synes han har så mye poeng mer. Sitter som oftest med en flau følelse. Flau på hans vegne. 0 Siter
pirko Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Monologene i Torsdagsklubben var jo veldig bra..den om Ari Behn, Nils Arne Eggen...bortsett fra det var det ikke mye å skryte av. På torsdag var det Otto som dro programmet ned..intervjuene hans var elendige 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Programmet var dårlig. Men å påstå at han har tatt ideen om å spøke med andre kulturer etc. fra Team Antonsen er kunnskapsløst. Dette her OJ gjort i mange år før Team Antonsen kom på banen. Henrik (ikke Thomas) Elvestad er blottet for evne til humoristisk framføring - noe han viste til gangs gjennom den elendige talkshow-parodien han kjørte for noen år siden. Og Espen Eckbos teite jule- og påskenøtter understreker at han heller ikke har vært skikkelig morsom siden nissene på låven. Nei, få OJ tilbake i Torsdagsklubben, der han hører hjemme. "Og Espen Eckbos teite jule- og påskenøtter understreker at han heller ikke har vært skikkelig morsom siden nissene på låven." WHAT???? teit???? De som er sååå morsomme. Hele innlegget ditt bærer preg av at du virkelig ikke eier mye humoristisk sans. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Nå har jeg lest gjennom hele tråden her og kan ikke fatte at noen kan mene at ikke Eckbo er morsom, synes han er kjempe dyktig og ler meg skakk ihjel hver gang han er på tv. Han er desidert Norgens morsomste mann i mine øyne. Når det gjelder OJ, fikk jeg ikke sett premieren på rikets røst. men synes faktisk han var ganske morsom i tordagsklubben jeg da, kanskje jeg ler litt for lett? Jeg var på byen en gang for noen år siden og møtte OJ og Tommy Steine ute, og ble sittende på bord med dem (faktisk mellom dem hehe) og da var de begge hysterikse morsomme. Men jeg var full da.. maybe that explains it 0 Siter
Gjest Cheesecake Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jeg har utrolig sansen for påske- og julenøttene til Eckbo. Talkshowparodien til Henrik (sorry) Elvestad er noe av det desidert morsomste jeg har sett av parodiering på tv. Otto ødela torsdagsklubben også. Kondolerer. 0 Siter
Gjest Cheesecake Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 "Og Espen Eckbos teite jule- og påskenøtter understreker at han heller ikke har vært skikkelig morsom siden nissene på låven." WHAT???? teit???? De som er sååå morsomme. Hele innlegget ditt bærer preg av at du virkelig ikke eier mye humoristisk sans. Pøh - gæmlishumor, dårlig og kjedelig sådan. Og så så dårlige typer han finner fram. Trist, med tanke på at han sto bak Nissene... Sikkert for mye dop og damer. 0 Siter
Gjest oppskytt null Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Blåst i hodet. Intet vett, intet vidd. En forvokst drittunge med barnehagehumor. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Synes han er artig til tider. Torsdagens program synes jeg var daft. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jeg har alltid hatt sansen for OJ, men torsdagens programm, var en real nedtur for hans del. Han gjør seg best når han spiller andre figurer. Barron Blod, og Birger, også han med kråka f.eks :-) Men dette mølet han kom med nå, nei det var direkte pinlig å se på. "Et konsept han åpenbart har forsøkt å stjele fra Team Antonsen - som lyktes meget godt med akkurat dette." Nei der er jeg ikke engig. De idiotene der, er da enda verre. Fatter ikke at noen syntes om dem i det hele tatt. DET er så ille at jeg ikke orker å se på. Søppeltv deluks. Espen Eckbo er morsom til tider ja, men ikke han andre du nevner. Han er som en dårlig kopi av Eckbo. Otto skuffet ja, hadde ventet noe bedre. Det verste var vel innslaget med han samen. Pinlige greier. 0 Siter
sigga Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Vil ikke kalle noen en idiot men han er "oppbrukt" for min del. Ler ikke av slik humor lenger....(",).. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Nå har jeg lest gjennom hele tråden her og kan ikke fatte at noen kan mene at ikke Eckbo er morsom, synes han er kjempe dyktig og ler meg skakk ihjel hver gang han er på tv. Han er desidert Norgens morsomste mann i mine øyne. Når det gjelder OJ, fikk jeg ikke sett premieren på rikets røst. men synes faktisk han var ganske morsom i tordagsklubben jeg da, kanskje jeg ler litt for lett? Jeg var på byen en gang for noen år siden og møtte OJ og Tommy Steine ute, og ble sittende på bord med dem (faktisk mellom dem hehe) og da var de begge hysterikse morsomme. Men jeg var full da.. maybe that explains it Eckbo er nok min favoritt også. Han og Harald Eia. Ingen gjør morsommere karakterer enn Eckbo. Hans Per Inge Torkelsken er f.eks. mye mer Per Inge Torkelsen enn Per Inge Torkelsen selv. Atle Antonsen er også morsom. Ellers har jeg utrolig sansen for Henrik Elvestad. Det må sies at det finnes en hel haug med ukjente standup-komikere, folk jeg desverre ikke husker navnet på, som er uhyre morsomme! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Eckbo er nok min favoritt også. Han og Harald Eia. Ingen gjør morsommere karakterer enn Eckbo. Hans Per Inge Torkelsken er f.eks. mye mer Per Inge Torkelsen enn Per Inge Torkelsen selv. Atle Antonsen er også morsom. Ellers har jeg utrolig sansen for Henrik Elvestad. Det må sies at det finnes en hel haug med ukjente standup-komikere, folk jeg desverre ikke husker navnet på, som er uhyre morsomme! Elvestad er vedlig morsom..kjempe flink i nissene på loven.. :0 mm peanøtter er godt 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 Elvestad er vedlig morsom..kjempe flink i nissene på loven.. :0 mm peanøtter er godt Elvestad er genial som denne managerfiguren sin. Jeg har også utrolig sansen for talkshowet han kjørte. Spesielt artig var det at veldig mange trodde det var et seriøst talkshow med en vert uten antenner what so ever. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.