Gå til innhold

Noen som liker husarbeid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lite hjemme hele uken,og var borte hele siste helg. Ungdommen har vært hjemme, og bl.a bakt en kake sammen med venninner og invitert noen gutter til fantastisk flott Valentinskake på en av guttenes bursdag. De "ryddet" etter seg som de fikk beskjed om, men jeg har allerede brukt mye tid på å vaske rundt i kjøkkenet. Fargeklatter kan være fine, men ikke rosa og brune kremklatter på mitt nye kjøkken. Sølvkuler ut i hjørnene. Ungdommen er dratt til pappa, rommet hennes er lukket og dit skal jeg ikke se inn.

Jeg orker ikke krangling nå så jeg får heller vaske kjøkkenet denne gangen siden jeg skal ha besøk i morgen og frem til tirsdag. Noe så gørrkjedelig som husarbeid finnes ikke, og noe så uspiselig som tenåringer finnes i hvert fall ikke.

Men kaka så god ut i hvert fall, og de var søte da de holdt på.

Skrevet

Her er vi helt på nett. Husarbeid er forferdelig, det var ikke noe vanskelig valg å gi opp dette.

Men jeg har ryddet bra i dag etter venninna mi og mins vinaften i går, orket ikke å se på flasker og glass.

Skrevet

Her er vi helt på nett. Husarbeid er forferdelig, det var ikke noe vanskelig valg å gi opp dette.

Men jeg har ryddet bra i dag etter venninna mi og mins vinaften i går, orket ikke å se på flasker og glass.

Jeg har ringt en venninne, og vi har avtalt å spise litt og dele en vinflaske på en restaurant i kveld. Orker ikke mere møkk her hjemme. Hun som kommer i morgen må ta det som det er. Har fått gjort mye og resten for vente. Jeg VIL ikke la husarbeid styre livet mitt.

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg har ringt en venninne, og vi har avtalt å spise litt og dele en vinflaske på en restaurant i kveld. Orker ikke mere møkk her hjemme. Hun som kommer i morgen må ta det som det er. Har fått gjort mye og resten for vente. Jeg VIL ikke la husarbeid styre livet mitt.

Har hjemmekontor. Skaff dere det, og husarbeidet går som en drøm!

ALT er bedre enn å sitte ved PC'en og streve med ting man ikke får til. Aldri vært så glad i å moppe gulv eller sette i gang vaskemaskiner som etter at jeg ble fulltids-hjemmekontorbasert-kreativogløsningsorientert ...

Skrevet

ALT er bedre enn å sitte ved PC'en og streve med ting man ikke får til. Aldri vært så glad i å moppe gulv eller sette i gang vaskemaskiner som etter at jeg ble fulltids-hjemmekontorbasert-kreativogløsningsorientert ...

Hehe, den kjenner jeg meg igjen i. Har vært usedvanlig arbeidssky denne uka, men huset er til gjengjeld mye renere enn det pleier. ;o)

Skrevet

Jeg hater husarbeid rett og slett, er oppvokst med hushjelp som bodde hos oss, det var tider det ;)

Skrevet

Jeg hater husarbeid rett og slett, er oppvokst med hushjelp som bodde hos oss, det var tider det ;)

...hihi...din UPTOWNGIRL ;-)

Vi hadde også hushjelp som bodde hos oss...hun het mamma og var alltid sliten... :o/

Skrevet

...hihi...din UPTOWNGIRL ;-)

Vi hadde også hushjelp som bodde hos oss...hun het mamma og var alltid sliten... :o/

Familien er nok rimelig uptown men ikke jeg, her er bena godt plantet på jorden skal jeg si deg :)

Skrevet

Jeg elsker husarbeid. Ingen ting er bedre enn å ligge på alle fire og skrubbe dassen med Jif. Eller jo forresten, det må være å stå mer eller mindre søkkvåt med svamp og spruteflaske og vaske dusjen. Hver dag styrer jeg rundt i leiligheten med støvsuger og mopp - og det gjør meg bare lykkelig.

Ikke er det en utakknemmelig jobb heller, for selv om det blir møkkete og rotete igjen etter bare en halv time, så er det jo ingen ting jeg setter mer pris på enn bare begynne på den igjen....ol-a-la....

NOT!

Skrevet

Familien er nok rimelig uptown men ikke jeg, her er bena godt plantet på jorden skal jeg si deg :)

Var liksom det jeg synes å ha oppfatta :-) At du har beina på bakken!

Ikke et vondt ord om fiiine folk, assa! ;-)

Skrevet

Ja den følelsen kjenner jeg også. Når jeg må gjøre ferdig en oppgave og sitter ved dataen da er det lett å drømme om gulvvasken. Men det frister meg mer å dole:) Derfor er jeg her en del fordi jeg studerer og sitter mye ved dataen hjemme.

Skrevet

Jeg elsker husarbeid. Ingen ting er bedre enn å ligge på alle fire og skrubbe dassen med Jif. Eller jo forresten, det må være å stå mer eller mindre søkkvåt med svamp og spruteflaske og vaske dusjen. Hver dag styrer jeg rundt i leiligheten med støvsuger og mopp - og det gjør meg bare lykkelig.

Ikke er det en utakknemmelig jobb heller, for selv om det blir møkkete og rotete igjen etter bare en halv time, så er det jo ingen ting jeg setter mer pris på enn bare begynne på den igjen....ol-a-la....

NOT!

Faen, det begynte så godt at jeg tenkte jeg skulle invitere deg hit i vinterferien.

Atter et håp som brast ;-)

Skrevet

Faen, det begynte så godt at jeg tenkte jeg skulle invitere deg hit i vinterferien.

Atter et håp som brast ;-)

:-)

Skrevet

Godt du klarer å se at de var søte i gjerningsøyeblikket i hvert fall...;)

Er ellers helt enig i at husarbeid er siste sort, ungdommer har jeg ikke i huset enda, så de skal jeg ikke uttale meg om.

Skrevet

Her får alle ta det som det er. Eneste jeg gjør er å lage mat og så må gjestene rydde på plass i oppvaskmaskinen.

Skrevet

Jeg likte husarbeid før, utrolig nok ;-)

Får en god følelse når jeg har vasket der det vanligvis ikke vaskes så ofte.

Skrevet

Når jeg først har fått begynt, liker jeg å gjøre husarbeid.

Skrevet

Kaller du ungdommen din uspiselig? jaja, lurer på hva som skjer når jeg får en i hus...

..når det er sagt så kan jeg meddele at jeg liker husarbeid så lenge jeg får gjøre det i fred for ungene, på min måte og når jeg selv ønsker det med Pouges eller Springsteen på cd....ergo; liker jeg det svært sjelden!!!

Skrevet

Kaller du ungdommen din uspiselig? jaja, lurer på hva som skjer når jeg får en i hus...

..når det er sagt så kan jeg meddele at jeg liker husarbeid så lenge jeg får gjøre det i fred for ungene, på min måte og når jeg selv ønsker det med Pouges eller Springsteen på cd....ergo; liker jeg det svært sjelden!!!

Jeg skal love deg at de kan være uspiselige. Bare vent til de står over deg, et hode høyere enn deg og skriker over hvor urettferdig du er og hvor kjip du er og at du er en gjerrigknark :o)

Og for en dårlig mor du er og alltid har vært.

Heldigvis går det over rundt 18 årsalderen men noen episoder etter det må du også regne med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...