Gå til innhold

Noen som liker husarbeid

Anbefalte innlegg

Tvillingmamma
Skrevet

DOL er ofte veldig interessant når jeg skal ta unna litt husarbeid. Kikker stadig innom for å se om det er noen nye, interessante innlegg.

Blir glad for alle linker som kan ta noen minutter ekstra :)

Så blir jeg kjempestressa og må få unna i en fei, før ungene skal hentes, og tenker fanken ta DOL! Uten den hadde jeg vært ferdig for mange timer siden...

Også sitter jeg her igjen :)

Skrevet

Jeg skal love deg at de kan være uspiselige. Bare vent til de står over deg, et hode høyere enn deg og skriker over hvor urettferdig du er og hvor kjip du er og at du er en gjerrigknark :o)

Og for en dårlig mor du er og alltid har vært.

Heldigvis går det over rundt 18 årsalderen men noen episoder etter det må du også regne med.

Gleder meg allerede....not...;)

Det går sikkert greitt, har allerede oppdaget at jenta på 8 har en utrolig vilje og et stort mot til å si fra når hun mener noe er galt. Og det slår sikkert tilbake på meg når hun blir eldre. Jaja,. jeg får stålsette meg.

....(",)...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...