Gå til innhold

Er MSN nede igjen? Jeg får bare feil *arggh*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke logget meg på msn idag, får beskjed om at det ser ut som jeg ikke har internettilkobling!

Bullshit! Jeg blir så irritert, det har vært så mye krøll med msn i det siste.

Noen som kan hjelpe meg?

Skrevet

samme her :(

ok, da er det ihvertfall ikke jeg som har gjort noe feil med maskinen.

Jeg måtte skru av hele dritten i formiddag da jeg var inne på en kinoside, og når jeg nå logget på igjen, og forsøkte msn, så var det umulig å komme inn. SÅ jeg lurte på om det var noe jeg hadde tulla med i formiddag.

Håper det ordner seg fort, da.

Skrevet

Ingen problemer her nei.

Jeg har oppdatert msn til en ny beta-versjon akkurat nå, men det hjalp ikke det heller. jeg får ikke logget meg på.

Skrevet

Her funker det fint. Det er noen ganger msn har problemer og bare noen blir rammet, har opplevd det selv. Det funker sikkert etterhvert :)

Skrevet

Her funker det fint. Det er noen ganger msn har problemer og bare noen blir rammet, har opplevd det selv. Det funker sikkert etterhvert :)

Nå funker det igjen!

Jippi :)

Jeg hadde visst svart neitakk til noe som jeg skulle sagt ja til da jeg måtte starte opp helt fra begynnelsen. jaja, sånn er det når man ikke helt vet hva en svarer på...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...