amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Får ikke logget meg på msn idag, får beskjed om at det ser ut som jeg ikke har internettilkobling! Bullshit! Jeg blir så irritert, det har vært så mye krøll med msn i det siste. Noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 samme her ok, da er det ihvertfall ikke jeg som har gjort noe feil med maskinen. Jeg måtte skru av hele dritten i formiddag da jeg var inne på en kinoside, og når jeg nå logget på igjen, og forsøkte msn, så var det umulig å komme inn. SÅ jeg lurte på om det var noe jeg hadde tulla med i formiddag. Håper det ordner seg fort, da. 0 Siter
Gjest anonymeanna Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 http://messenger.msn.com/Status.aspx 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 http://messenger.msn.com/Status.aspx Så rart! Nå har jeg til og med oppdatert til en BETA-versjon for at det kanskje ville nytte, men jeg får ikke logget på likevel. *sukk* 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Ingen problemer her nei. Jeg har oppdatert msn til en ny beta-versjon akkurat nå, men det hjalp ikke det heller. jeg får ikke logget meg på. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Her funker det fint. Det er noen ganger msn har problemer og bare noen blir rammet, har opplevd det selv. Det funker sikkert etterhvert 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Her funker det fint. Det er noen ganger msn har problemer og bare noen blir rammet, har opplevd det selv. Det funker sikkert etterhvert Nå funker det igjen! Jippi Jeg hadde visst svart neitakk til noe som jeg skulle sagt ja til da jeg måtte starte opp helt fra begynnelsen. jaja, sånn er det når man ikke helt vet hva en svarer på... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.