Gå til innhold

Tre høyeste hovedsteder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilke hovedesteder som er verdens tre høyeste beliggende?

Skrevet

Funnet dette på nett:

1.La Paz-Bolivia

2.Quito-Ecuador

3.Addis Abeba-Etiopia

Skrevet

Tror Quito hovedstaden i Ecuador ligger ganske så høyt

de to andre... der må jeg tenke litt

Skrevet

Funnet dette på nett:

1.La Paz-Bolivia

2.Quito-Ecuador

3.Addis Abeba-Etiopia

Åh, tusen takk!

Kan jeg få spørre om hvordan du fant dette?

Anser meg selv for å være temmelig brukbar på nettsøk, men dette fant jeg jaggu ikke ut av på egenhånd.

Skrevet

Åh, tusen takk!

Kan jeg få spørre om hvordan du fant dette?

Anser meg selv for å være temmelig brukbar på nettsøk, men dette fant jeg jaggu ikke ut av på egenhånd.

Nr.1 fant jeg på Google med søkeordene "høyest beliggende hovedstad" Nr.3 ved å forandre siste ord til "hovedsteder". I begge tilfeller var det blink på øverste link.

På Nr.2 måtte det engelsk til: "second highest capital". da dukket den opp et stykke ned på sida.

Skryt, skryt:)

Skrevet

Nr.1 fant jeg på Google med søkeordene "høyest beliggende hovedstad" Nr.3 ved å forandre siste ord til "hovedsteder". I begge tilfeller var det blink på øverste link.

På Nr.2 måtte det engelsk til: "second highest capital". da dukket den opp et stykke ned på sida.

Skryt, skryt:)

Morsk du:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...