Gjest malun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Noen som vet hvilke hovedesteder som er verdens tre høyeste beliggende? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Funnet dette på nett: 1.La Paz-Bolivia 2.Quito-Ecuador 3.Addis Abeba-Etiopia 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Tror Quito hovedstaden i Ecuador ligger ganske så høyt de to andre... der må jeg tenke litt 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Funnet dette på nett: 1.La Paz-Bolivia 2.Quito-Ecuador 3.Addis Abeba-Etiopia Åh, tusen takk! Kan jeg få spørre om hvordan du fant dette? Anser meg selv for å være temmelig brukbar på nettsøk, men dette fant jeg jaggu ikke ut av på egenhånd. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Åh, tusen takk! Kan jeg få spørre om hvordan du fant dette? Anser meg selv for å være temmelig brukbar på nettsøk, men dette fant jeg jaggu ikke ut av på egenhånd. Nr.1 fant jeg på Google med søkeordene "høyest beliggende hovedstad" Nr.3 ved å forandre siste ord til "hovedsteder". I begge tilfeller var det blink på øverste link. På Nr.2 måtte det engelsk til: "second highest capital". da dukket den opp et stykke ned på sida. Skryt, skryt:) 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Nr.1 fant jeg på Google med søkeordene "høyest beliggende hovedstad" Nr.3 ved å forandre siste ord til "hovedsteder". I begge tilfeller var det blink på øverste link. På Nr.2 måtte det engelsk til: "second highest capital". da dukket den opp et stykke ned på sida. Skryt, skryt:) Morsk du:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.