Gå til innhold

Kortleser + SD minnekort.

Anbefalte innlegg

Gjest SanDisk
Skrevet

Jeg har en Apacer Mega steno 2.0 minnekortleser, og den spiser det meste.

Men når jeg dytter inn mitt nyinnkjøpte SD SanDisk Ultra II 512 MB, så får jeg opp følgende error : G:\ is not accesible.

The request could not be performed because of an I/O device error.

Har lastet ned driver for kortleseren, men til ingen nytte.

Noen som har vært borti lignende ?

Gjest SanDisk
Skrevet

Kanskje kortet må formateres først?

Du har kansje rett, for jeg husker ikke om jeg formaterte det etter at jeg kjøpte det i Amsterdam på tur i verden.

Nå har jeg tatt masse bilder, og har ingen problemer med å se disse på kameraskjermen. Men siden jeg ikke tok med kabelen til kameraet, så venter jeg med å styre for mye inntil jeg kommer hjem og får lastet de ned - om en måneds tid. Vil ikke formatere nå, men heller gamble på at jeg skal klare å få bildene fra minnekortet over på en pc senere.

Skrevet

Du har kansje rett, for jeg husker ikke om jeg formaterte det etter at jeg kjøpte det i Amsterdam på tur i verden.

Nå har jeg tatt masse bilder, og har ingen problemer med å se disse på kameraskjermen. Men siden jeg ikke tok med kabelen til kameraet, så venter jeg med å styre for mye inntil jeg kommer hjem og får lastet de ned - om en måneds tid. Vil ikke formatere nå, men heller gamble på at jeg skal klare å få bildene fra minnekortet over på en pc senere.

Hvis du har fått lagret bilder på kortet i kameraet, så er formateringen ok. Da vet jeg ikke hva som kan være galt - jeg ville kontaktet enten SanDisk eller produsenten av kortleseren.

Gjest SanDisk
Skrevet

Hvis du har fått lagret bilder på kortet i kameraet, så er formateringen ok. Da vet jeg ikke hva som kan være galt - jeg ville kontaktet enten SanDisk eller produsenten av kortleseren.

Tok ut kortet, og putta det inn i et Casio Exilim kamera og lastet ned bildene via dockinstasjonen der.

Så kortet og kameraet er nok ok ja.

Har sendt forespørsel til Apacer (kortleseren), så får vi se.

Takker for oppmerksomheten :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...