ann k k Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 hei jeg er en jente på 21 år. jeg har vert sammens med typen min i snart 7 år og har 2 barn med han. men nå har jeg et problem, vi krangler å er uenige i alt. jeg vil gå fra han men klarer ikke pga han nekter.... hva skal jeg gjøre??? 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Han kan da ikke bestemme at du skal bli. Ta kontakt med et krisesenter, eller prøv å få hjelp av venner og familie. 0 Siter
ann k k Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Han kan da ikke bestemme at du skal bli. Ta kontakt med et krisesenter, eller prøv å få hjelp av venner og familie. leiligheten står på meg men han nekter å dra. har fått masse hjelp av mora og faren min. men det hjelper ikke. hvis han drar så driver han å ringer hele tiden og kommer å banker på dører å vinduer...... 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 leiligheten står på meg men han nekter å dra. har fått masse hjelp av mora og faren min. men det hjelper ikke. hvis han drar så driver han å ringer hele tiden og kommer å banker på dører å vinduer...... Hvis leiligheten er din, kan du ringe politiet og be dem fjerne ham. Si det som det er, det er din leilighet og han er uønsket der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.