Gå til innhold

HAN er kjekk! :)

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

10

• Ade|ina

8

• serendipity

7

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Thank you, Adelina ;)

Jaaaa..han er sexy, ingen tvil om det *sikle*

Tagbar ja :-)

Uff, godt ikke mannen leser. Han ble drittsur når jeg syntes Kent i Idol var en menneskelig kunstverk - ja bare en liten stund altså. Han er jo knallkjekk. Noen år til på den gutten. Å stønn.

Det er faktisk sjelden man ser noe så flott, men det er meg, og jeg kunne tonet det ned litt i går. Ikke tatt bilder av TV-skjermen og tatt det opp på video osv.

Herremin for ei skrulle :-/

Skrevet

Uff, godt ikke mannen leser. Han ble drittsur når jeg syntes Kent i Idol var en menneskelig kunstverk - ja bare en liten stund altså. Han er jo knallkjekk. Noen år til på den gutten. Å stønn.

Det er faktisk sjelden man ser noe så flott, men det er meg, og jeg kunne tonet det ned litt i går. Ikke tatt bilder av TV-skjermen og tatt det opp på video osv.

hahaha tok du bilde av tv-skjermen?

Husker at jeg gjorde det i min pure ungdom, da en eller annen gruppe var på og jeg var sååå forelska i en av vokalistene. *mimre*

Kent i Idol, hm, hvem er det tro? Må visst titte innom idolsidene, for selv om jeg så på igår, så husker jeg ikke hvem det er. Er det en deltaker eller en dommer?

Skrevet

hahaha tok du bilde av tv-skjermen?

Husker at jeg gjorde det i min pure ungdom, da en eller annen gruppe var på og jeg var sååå forelska i en av vokalistene. *mimre*

Kent i Idol, hm, hvem er det tro? Må visst titte innom idolsidene, for selv om jeg så på igår, så husker jeg ikke hvem det er. Er det en deltaker eller en dommer?

"hahaha tok du bilde av tv-skjermen?"

Skulle bare se hvordan det ble - ja vi sier det sånn.

Skrevet

Nå fant jeg bilde av Kent.

Vel, han var sjarmerende og søt, men aaaltfor ung, syns jeg.

:)

Skrevet

*hehe* GJORDE DU DET???

Jeg syntes han var søt, men han er jo ikke så. Hvor er tre-dagers skjegget og BLIKKET. Dådyrøyne og slikehud er ikke rått !!

Skrevet

*hehe* GJORDE DU DET???

Jeg syntes han var søt, men han er jo ikke så. Hvor er tre-dagers skjegget og BLIKKET. Dådyrøyne og slikehud er ikke rått !!

"Hvor er tre-dagers skjegget og BLIKKET."

Blikket er utrolig viktig. Det hele kan stå og falle på at blikket er sexy. Og så røffheten i tillegg, da er det bankers.

Det er kanskje derfor alle disse jyplingene faller utenfor skalaen min ;)

Skrevet

*hehe* GJORDE DU DET???

Han er da mann allerede nå, og bare tenk deg hvor bra han blir om 5-6år. Han gjør seg bra på TV.

Skrevet

Blikket er utrolig viktig. Det hele kan stå og falle på at blikket er sexy. Og så røffheten i tillegg, da er det bankers.

Schroll deg nedert her og titt litt.

http://www.josh-holloway.com/gallery/

Josh Holloway er slett ike dum han heller. Svært kjekk, og litt rå, har blikket mange steder, men har liksom ikke "hele pakka", men her heeeelt grei å se på han også ;-)

Skrevet

Han er da mann allerede nå, og bare tenk deg hvor bra han blir om 5-6år. Han gjør seg bra på TV.

Ikke mann nok! Fin kropp har han, men søt og uskyldig. Ligner faktisk litt på broren min (men min bror har kortere hår).

Skrevet

Nå fant jeg bilde av Kent.

Vel, han var sjarmerende og søt, men aaaltfor ung, syns jeg.

:)

Jo selvsagt alt for ung for oss, men faen så pen og kjekk, OG sjarmerende, utstråling ja hele pakka.

Stønn ta han inn igjen.

Nå tenker jeg at jeg går opp en tur, for jeg blir helt svett av dette ;-)

Nei, helt seriøst, det går for tregt på linja mi. Det er mer plagsomt enn moro. Stikker vel innom senere for å se om det er bedre da.

Snakkes :-) (småflau)

Skrevet

Schroll deg nedert her og titt litt.

http://www.josh-holloway.com/gallery/

Josh Holloway er slett ike dum han heller. Svært kjekk, og litt rå, har blikket mange steder, men har liksom ikke "hele pakka", men her heeeelt grei å se på han også ;-)

Enig i beskrivelsen din, ikke hele pakka, men litt av hvert.

Skrevet

Han har nok kanskje potensiale, men trenger minst 10 år, _minst_, helst enda mer, for å komme inn på min skala.

Men du kan jo få ha ham i mellomtiden, hvis du ikke blir altfor svett - god nedkjølingstur forresten ;)

Skrevet

Enig. Nå syntes jeg Hans Petter Buraas også er skikkelig sexy jeg da ;-)

Skrevet

Enig. Nå syntes jeg Hans Petter Buraas også er skikkelig sexy jeg da ;-)

Bilde?

Finner bare alpinbilder jeg. Kan ikke sjekke blikk og råhet, da M)

Skrevet

Bilde?

Finner bare alpinbilder jeg. Kan ikke sjekke blikk og råhet, da M)

Jeg leter desperat!!!! etter et bilde hvor han har det jeg har sett i han flere ganger.

Skrevet

Hva fan er'e i den koppen du drekker av når du surfer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...