amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Værsågod amber sun. Her er Noah Wyle. Han ER digg :-) http://gfx.filmweb.pl/p/54415/po.27262.jpg http://homepages.compuserve.de/poll0815/images/wyle7.jpg Thank you, Adelina Jaaaa..han er sexy, ingen tvil om det *sikle* 0 Siter
Ade|ina Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Thank you, Adelina Jaaaa..han er sexy, ingen tvil om det *sikle* Tagbar ja :-) Uff, godt ikke mannen leser. Han ble drittsur når jeg syntes Kent i Idol var en menneskelig kunstverk - ja bare en liten stund altså. Han er jo knallkjekk. Noen år til på den gutten. Å stønn. Det er faktisk sjelden man ser noe så flott, men det er meg, og jeg kunne tonet det ned litt i går. Ikke tatt bilder av TV-skjermen og tatt det opp på video osv. Herremin for ei skrulle :-/ 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Tagbar ja :-) Uff, godt ikke mannen leser. Han ble drittsur når jeg syntes Kent i Idol var en menneskelig kunstverk - ja bare en liten stund altså. Han er jo knallkjekk. Noen år til på den gutten. Å stønn. Det er faktisk sjelden man ser noe så flott, men det er meg, og jeg kunne tonet det ned litt i går. Ikke tatt bilder av TV-skjermen og tatt det opp på video osv. Herremin for ei skrulle :-/ hahaha tok du bilde av tv-skjermen? Husker at jeg gjorde det i min pure ungdom, da en eller annen gruppe var på og jeg var sååå forelska i en av vokalistene. *mimre* Kent i Idol, hm, hvem er det tro? Må visst titte innom idolsidene, for selv om jeg så på igår, så husker jeg ikke hvem det er. Er det en deltaker eller en dommer? 0 Siter
Ade|ina Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 hahaha tok du bilde av tv-skjermen? Husker at jeg gjorde det i min pure ungdom, da en eller annen gruppe var på og jeg var sååå forelska i en av vokalistene. *mimre* Kent i Idol, hm, hvem er det tro? Må visst titte innom idolsidene, for selv om jeg så på igår, så husker jeg ikke hvem det er. Er det en deltaker eller en dommer? "hahaha tok du bilde av tv-skjermen?" Skulle bare se hvordan det ble - ja vi sier det sånn. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Tagbar ja :-) Uff, godt ikke mannen leser. Han ble drittsur når jeg syntes Kent i Idol var en menneskelig kunstverk - ja bare en liten stund altså. Han er jo knallkjekk. Noen år til på den gutten. Å stønn. Det er faktisk sjelden man ser noe så flott, men det er meg, og jeg kunne tonet det ned litt i går. Ikke tatt bilder av TV-skjermen og tatt det opp på video osv. Herremin for ei skrulle :-/ Nå fant jeg bilde av Kent. Vel, han var sjarmerende og søt, men aaaltfor ung, syns jeg. 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Tagbar ja :-) Uff, godt ikke mannen leser. Han ble drittsur når jeg syntes Kent i Idol var en menneskelig kunstverk - ja bare en liten stund altså. Han er jo knallkjekk. Noen år til på den gutten. Å stønn. Det er faktisk sjelden man ser noe så flott, men det er meg, og jeg kunne tonet det ned litt i går. Ikke tatt bilder av TV-skjermen og tatt det opp på video osv. Herremin for ei skrulle :-/ *hehe* GJORDE DU DET??? Jeg syntes han var søt, men han er jo ikke så. Hvor er tre-dagers skjegget og BLIKKET. Dådyrøyne og slikehud er ikke rått !! 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 *hehe* GJORDE DU DET??? Jeg syntes han var søt, men han er jo ikke så. Hvor er tre-dagers skjegget og BLIKKET. Dådyrøyne og slikehud er ikke rått !! "Hvor er tre-dagers skjegget og BLIKKET." Blikket er utrolig viktig. Det hele kan stå og falle på at blikket er sexy. Og så røffheten i tillegg, da er det bankers. Det er kanskje derfor alle disse jyplingene faller utenfor skalaen min 0 Siter
Ade|ina Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 *hehe* GJORDE DU DET??? Jeg syntes han var søt, men han er jo ikke så. Hvor er tre-dagers skjegget og BLIKKET. Dådyrøyne og slikehud er ikke rått !! Han er da mann allerede nå, og bare tenk deg hvor bra han blir om 5-6år. Han gjør seg bra på TV. 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 "Hvor er tre-dagers skjegget og BLIKKET." Blikket er utrolig viktig. Det hele kan stå og falle på at blikket er sexy. Og så røffheten i tillegg, da er det bankers. Det er kanskje derfor alle disse jyplingene faller utenfor skalaen min Schroll deg nedert her og titt litt. http://www.josh-holloway.com/gallery/ Josh Holloway er slett ike dum han heller. Svært kjekk, og litt rå, har blikket mange steder, men har liksom ikke "hele pakka", men her heeeelt grei å se på han også ;-) 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Han er da mann allerede nå, og bare tenk deg hvor bra han blir om 5-6år. Han gjør seg bra på TV. Ikke mann nok! Fin kropp har han, men søt og uskyldig. Ligner faktisk litt på broren min (men min bror har kortere hår). 0 Siter
Ade|ina Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Nå fant jeg bilde av Kent. Vel, han var sjarmerende og søt, men aaaltfor ung, syns jeg. Jo selvsagt alt for ung for oss, men faen så pen og kjekk, OG sjarmerende, utstråling ja hele pakka. Stønn ta han inn igjen. Nå tenker jeg at jeg går opp en tur, for jeg blir helt svett av dette ;-) Nei, helt seriøst, det går for tregt på linja mi. Det er mer plagsomt enn moro. Stikker vel innom senere for å se om det er bedre da. Snakkes :-) (småflau) 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Schroll deg nedert her og titt litt. http://www.josh-holloway.com/gallery/ Josh Holloway er slett ike dum han heller. Svært kjekk, og litt rå, har blikket mange steder, men har liksom ikke "hele pakka", men her heeeelt grei å se på han også ;-) Enig i beskrivelsen din, ikke hele pakka, men litt av hvert. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Han er da mann allerede nå, og bare tenk deg hvor bra han blir om 5-6år. Han gjør seg bra på TV. Han har nok kanskje potensiale, men trenger minst 10 år, _minst_, helst enda mer, for å komme inn på min skala. Men du kan jo få ha ham i mellomtiden, hvis du ikke blir altfor svett - god nedkjølingstur forresten 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 "Hvor er tre-dagers skjegget og BLIKKET." Blikket er utrolig viktig. Det hele kan stå og falle på at blikket er sexy. Og så røffheten i tillegg, da er det bankers. Det er kanskje derfor alle disse jyplingene faller utenfor skalaen min Enig. Nå syntes jeg Hans Petter Buraas også er skikkelig sexy jeg da ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Enig. Nå syntes jeg Hans Petter Buraas også er skikkelig sexy jeg da ;-) Bilde? Finner bare alpinbilder jeg. Kan ikke sjekke blikk og råhet, da M) 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Bilde? Finner bare alpinbilder jeg. Kan ikke sjekke blikk og råhet, da M) Jeg leter desperat!!!! etter et bilde hvor han har det jeg har sett i han flere ganger. 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Bilde? Finner bare alpinbilder jeg. Kan ikke sjekke blikk og råhet, da M) finnes noen her, bla med next kanppen nederst til høyre. Men det er kun få bilder jeg ser det rette i han her. http://www.buraas.net/index.php?PHPSESSID=fvvehkusj263goj65l5e7ahcb4&oidit=T003:b71b1e66d09264990a5d47654b482e9e&template=page.html&pagesize=2&first=0 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 finnes noen her, bla med next kanppen nederst til høyre. Men det er kun få bilder jeg ser det rette i han her. http://www.buraas.net/index.php?PHPSESSID=fvvehkusj263goj65l5e7ahcb4&oidit=T003:b71b1e66d09264990a5d47654b482e9e&template=page.html&pagesize=2&first=0 Det var bedre bilder, ja. Han var da ganske så snæskens på flere av de bildene Skjønner hva du mener, han har et eller annet. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Hva fan er'e i den koppen du drekker av når du surfer? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.