Gå til innhold

HAN er kjekk! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo selvsagt alt for ung for oss, men faen så pen og kjekk, OG sjarmerende, utstråling ja hele pakka.

Stønn ta han inn igjen.

Nå tenker jeg at jeg går opp en tur, for jeg blir helt svett av dette ;-)

Nei, helt seriøst, det går for tregt på linja mi. Det er mer plagsomt enn moro. Stikker vel innom senere for å se om det er bedre da.

Snakkes :-) (småflau)

Kent?????

Æææææææsj, han kan du jammen få ha for min del. Snakk om sukkertopp og fløtepus. Dessuten er han altfor lang i overkroppen, han så helt rar ut.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

10

• Ade|ina

8

• serendipity

7

• cecily

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest og enda kjekkere i virkeligheten
Skrevet

Tagbar ja :-)

Uff, godt ikke mannen leser. Han ble drittsur når jeg syntes Kent i Idol var en menneskelig kunstverk - ja bare en liten stund altså. Han er jo knallkjekk. Noen år til på den gutten. Å stønn.

Det er faktisk sjelden man ser noe så flott, men det er meg, og jeg kunne tonet det ned litt i går. Ikke tatt bilder av TV-skjermen og tatt det opp på video osv.

Herremin for ei skrulle :-/

han er deilig, ja.

Skrevet

Kent?????

Æææææææsj, han kan du jammen få ha for min del. Snakk om sukkertopp og fløtepus. Dessuten er han altfor lang i overkroppen, han så helt rar ut.

Han er ikke noe fløtepus, i hvert fall ikke som person.

Skrevet

Han er ikke noe fløtepus, i hvert fall ikke som person.

Det vet jeg ingenting om, men han så da vitterlig ut som en fløtepus på skjermen.

Forferdelig hår og forferdelig sangstemme og aaaaaaaltfor lang overkropp og altfor korte bein. Tipper han har mindre hår på kroppen enn det jeg har. Silkepusen.

Skrevet

Det vet jeg ingenting om, men han så da vitterlig ut som en fløtepus på skjermen.

Forferdelig hår og forferdelig sangstemme og aaaaaaaltfor lang overkropp og altfor korte bein. Tipper han har mindre hår på kroppen enn det jeg har. Silkepusen.

Kroppen hans fungerer i hvertfall, i aller høyeste grad. Han gjør det skarpt i mangen idrettsgren.

Skrevet

Kroppen hans fungerer i hvertfall, i aller høyeste grad. Han gjør det skarpt i mangen idrettsgren.

Fortsatt en silkepus.

Skrevet

han er deilig, ja.

Det kan jeg godt tenke meg ja. Så fine øyne, så flotte kinnben, så flott skjæring på haka, så flotte tenner osv. OG alt passer sammen til det nærmest perfekte.

En nytelse å se på. Syntes han sang ganske bra også, han var bare litt anspent. Synd man ikke får sett mer til han, men det kunne jo hende dommerne tok han inn igjen :-)

Skrevet

Kent?????

Næsj, om han har lange bein eller ikke, tenkte jeg ikke over. Tipper det er sirumpebuksene som får det til å se sånn ut isåfall.

Nå er det ikke slik at jeg har lyst til å komme i bukså på´n heller altså :-) Bare syntes han er vanvittig flott.

Blir aldri kåt av å se en ukjent mann.

Skrevet

Hva fan er'e i den koppen du drekker av når du surfer?

hehe .- du ser vel at det er vokalisten i Picazzo?

"vil du elske megi 1000 dager til....!"

INNRØMER MIN HARRY_FAKTOR

Skrevet

Han var ikke noe særlig, men ikke av de verste heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...