Gå til innhold

Men derimot HAN HER er kjekk han:

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ariadne

8

• lurulf

7

• amber sun

6

• Lurveline

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bedre enn flisas valg, men ikke barsk nok til å komme på min liste.

Skrevet

Helt enig med deg! Han er bare til å spise opp i "Pirates of Caribien"!

Skrevet

Pen, men på en altfor femi måte. Pinglete.

Så nei takk :-)

Skrevet

Mmmm...

Er dette han alven?

Kjekkas.

Ja, han spillte bl.a alven i Ringenes Herre. Men i de filmene var han fortsatt i yngste laget. Han er mye mer mann i de siste filmene.

Skrevet

Nr 1: Nei.

Nr 2: Han er ok.

Nr 3: Han er flott når han har enda litt lengre sjegg enn på ditt bilde. Men jeg har sett ham i filmer der han var helt uten sjegg, og da var han en overraskende skuffelse!

Skrevet

Mmmm...

Er dette han alven?

Kjekkas.

I like to call him Orlando.;o)

Skrevet

Nr 1: Nei.

Nr 2: Han er ok.

Nr 3: Han er flott når han har enda litt lengre sjegg enn på ditt bilde. Men jeg har sett ham i filmer der han var helt uten sjegg, og da var han en overraskende skuffelse!

He, he, skal aldri sjekke menn med deg i nærheten, visse uengiheter ville oppstått. :)

Skrevet

He, he, skal aldri sjekke menn med deg i nærheten, visse uengiheter ville oppstått. :)

Hvis vi er uenige, så er vel det ok, da slåss vi ikke om samme mann ;)

Forøvrig har jeg vært gift med min private drømmeprins i en årrekke, så nå bare sikler jeg på mannfolkene uten å nærme meg dem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...