fyrlykt Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Han Alejandro i Idol har da en merkelig sveis, ser ut som en god gammeldags hentesveis? Til vanlig har han lue på men i går stilte han uten. Håper de stylistene klarer å gjøre noe med denne sveisen hans etter hvert - eller er det siste mote? 0 Siter
Niobe Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 JO, han ser ut som en godt brukt mopp på hodet... Men heller frisyren hans, enn Kents eller Davids, sier jeg... 0 Siter
cecily Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Syns den var tøff, jeg. Det er jo hentet fra siden, ikke langt bak. Kent sin var jo helt grusom, i likhet med sangstemmen hans. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Syns den var tøff, jeg. Det er jo hentet fra siden, ikke langt bak. Kent sin var jo helt grusom, i likhet med sangstemmen hans. Kent er jo såå søt! 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Hentesveis er bare negativt dersom man prøver å dekke over områder som mangler hår. Neida, dagens hårmote for gutter skjønner ikke jeg meg heller helt på. Syns det er ok med samboeren min som lar meg kjøre over med klipperen en gang innimellom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.