Gå til innhold

Hentesveis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han Alejandro i Idol har da en merkelig sveis, ser ut som en god gammeldags hentesveis? Til vanlig har han lue på men i går stilte han uten.

Håper de stylistene klarer å gjøre noe med denne sveisen hans etter hvert - eller er det siste mote?

Skrevet

JO, han ser ut som en godt brukt mopp på hodet... Men heller frisyren hans, enn Kents eller Davids, sier jeg...

Skrevet

Syns den var tøff, jeg. Det er jo hentet fra siden, ikke langt bak.

Kent sin var jo helt grusom, i likhet med sangstemmen hans.

Skrevet

Syns den var tøff, jeg. Det er jo hentet fra siden, ikke langt bak.

Kent sin var jo helt grusom, i likhet med sangstemmen hans.

Kent er jo såå søt!

Skrevet

Hentesveis er bare negativt dersom man prøver å dekke over områder som mangler hår.

Neida, dagens hårmote for gutter skjønner ikke jeg meg heller helt på. Syns det er ok med samboeren min som lar meg kjøre over med klipperen en gang innimellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...