Gjest LucySky Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Er det en søkefunksjon som inneholder datoer her på DOL? Jeg skulle gjerne ha sett noe av debatten på Åpent sån ca uka før USA gikk inn i Irak ...Jeg søkte på Irak bare og fikk 2 treff, det ene om psykopater og det andre om allergi! My God. Jeg skal bare bruke det til en argumentasjon privat. 0 Siter
Lurveline Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Man kan ikke søke på datoer. Prøv å søke med flere ord samtidig. 0 Siter
Gjest søkende menneske Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Det var i 2003. Hva skulle innleggene inneholde? Kan du nevne flere ord det skal søkes på? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Det var i 2003. Hva skulle innleggene inneholde? Kan du nevne flere ord det skal søkes på? Jeg fant noe da jeg prøvde med koblingen sunnimuslimer og Saddam. Alt for mye, faktisk! Jeg tror at jeg gir meg med akkurat dette for i kveld! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.