Gå til innhold

Lesbepatruljen

Anbefalte innlegg

Gjest huffda... ;0)
Skrevet

Det foresvever meg at jeg så reklame på nett for noe slikt? Kan det stemme?

Men, blir ikke det litt sånn...jeg mener...er lesber så forbanna trendy da?? Jeg innrømmer at jeg ikke kjenner flest lesber, faktisk ingen, så jeg er nok helt sikkert en del forutintatt i mine holdninger. Men jeg kan ikke noe for at jeg ser for meg noe sånt som "Du må ha slegga stående mer synlig fra stua", ved tanken på en lesbisk interiørarkitekt...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har sikkert bare sett reklame for en landskamp i kvinnefotball.

Men ellers tror jeg et lesbekonsept kunne gjort seg bra. Jeg ser for meg Anne Holt, Brita Møystad Engseth og Knut Arild Hareide, løpende rundt og kle opp andre jenter mens de tygger skrå og snakker om puling.

Skrevet

Men ellers tror jeg et lesbekonsept kunne gjort seg bra. Jeg ser for meg Anne Holt, Brita Møystad Engseth og Knut Arild Hareide, løpende rundt og kle opp andre jenter mens de tygger skrå og snakker om puling.

*grøss*

hehe

Skrevet

"Knut Arild Hareide, løpende rundt og kle opp andre jenter mens de tygger skrå og snakker om puling. "

*ler godt og lenge*

Skrevet

*LOL*

Høres ut som et vanvittig program, hehe.

Skrevet

"Knut Arild Hareide, løpende rundt og kle opp andre jenter mens de tygger skrå og snakker om puling. "

*ler godt og lenge*

Hareide, er det han miljøvernministeren, eller?

Skrevet

Er de mer trendy enn andre? Eh? Ikke noe galt i å ta vare på seg selv og føle seg vel, etter min mening...

Jeg kjenner verdens triveligste lesbe, jeg blir alltid i godt humør av å slå av en prat med henne! Hun er ikke mer trendy enn folk flest, så man kan i alle fall ikke skjære alle over en kam.

Skrevet

Nå driver du med ryktespredning igjen. Hareide er da ikke lesbisk? Eller?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå driver du med ryktespredning igjen. Hareide er da ikke lesbisk? Eller?

Du får maile webbis og underrette han om mitt overtramp. Så blir det nok tatt affære.

Jeg vil tross alt tro det var en del her nå som ble i tvil om Hareide er mann eller kvinne. Lesbisk eller hetero.

Skrevet

Du får maile webbis og underrette han om mitt overtramp. Så blir det nok tatt affære.

Jeg vil tross alt tro det var en del her nå som ble i tvil om Hareide er mann eller kvinne. Lesbisk eller hetero.

Søt er'n lell, på en hundevalp-aktig måte. Ikke at jeg liker så søte gutter. Eller krf-politikere.

Får vel sladre til webbis nå...lusker bort...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Søt er'n lell, på en hundevalp-aktig måte. Ikke at jeg liker så søte gutter. Eller krf-politikere.

Får vel sladre til webbis nå...lusker bort...

Jeg synes det er litt kos å få meldinger fra webbis, så det er bare å sladre. :)

Men jeg tror webbis er for oppegående til å ta en eventuell klage i denne sammenheng spesielt seriøst.

Gjest Traktorlesbe, alla ihop
Skrevet

De er vel forskjellige, som alle oss andre. Jeg har en søster, og hun er lesbisk. Hun er den mest motebeviste av oss, og den mest jentete. Selv følger jeg med, men ikke på langt nær så mye som hun. Hvis du hadde sett oss, og fått i oppgave å finne ut hvem av oss som var lesbisk, så ville du antakelig valgt meg...

Lesber er forskjellige. Slutt å se på dem som en gjeng med like jenter! Da en tur på potta eller en anna pup. På karl johan har dem også en sånn uteplass, men husker ikke hva den heter.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

De er vel forskjellige, som alle oss andre. Jeg har en søster, og hun er lesbisk. Hun er den mest motebeviste av oss, og den mest jentete. Selv følger jeg med, men ikke på langt nær så mye som hun. Hvis du hadde sett oss, og fått i oppgave å finne ut hvem av oss som var lesbisk, så ville du antakelig valgt meg...

Lesber er forskjellige. Slutt å se på dem som en gjeng med like jenter! Da en tur på potta eller en anna pup. På karl johan har dem også en sånn uteplass, men husker ikke hva den heter.

Potta? Hvor er det?

Skrevet

Potta? Hvor er det?

I Øvre Voldgate i Oslo :o)

Hyggelig sted det men dårlig med hetrofile gutter der da.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

I Øvre Voldgate i Oslo :o)

Hyggelig sted det men dårlig med hetrofile gutter der da.

Takk. Tror ikke jeg har tenkt meg dit, jeg var bare nysgjerrig :)

Skrevet

Takk. Tror ikke jeg har tenkt meg dit, jeg var bare nysgjerrig :)

Men det er veldig hyggelig der så egentlig burde du ta deg en tur. Kjenner du ingen lesper som du kan bli med ;o)

Skrevet

ser for meg at må fylle kjøleskapet til en enslig heterofil småbarnsmor med øl, lære henne å sitte bredbent og like å se på fotballkamper.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Men det er veldig hyggelig der så egentlig burde du ta deg en tur. Kjenner du ingen lesper som du kan bli med ;o)

Nei, jeg kjenner ingen lesber, så vidt jeg vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...