Dorthe Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Nei, jeg kjenner ingen lesber, så vidt jeg vet. Det gjør du sikkert men du vet ikke om det ) Synd, jeg har hatt mye morro på potta jeg selv om jeg ikke er lespe. 0 Siter
cecily Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Det gjør du sikkert men du vet ikke om det ) Synd, jeg har hatt mye morro på potta jeg selv om jeg ikke er lespe. LesBe. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 LesBe. Æh, jeg vet jo det egentlig da. 0 Siter
cecily Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Æh, jeg vet jo det egentlig da. Okey da. Det så ikke sånn ut, altså. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Okey da. Det så ikke sånn ut, altså. Men jeg krogler med tastaturet mitt i dag, det hopper over bokstaver og mellomrom og er nok mer opptatt av det enn av rettskriving akkurat nå. Har skiftet batterier så det er ikke det. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Men jeg krogler med tastaturet mitt i dag, det hopper over bokstaver og mellomrom og er nok mer opptatt av det enn av rettskriving akkurat nå. Har skiftet batterier så det er ikke det. Hvis det er slik at 10% er lesber, kjenner jeg sikkert noen uten å vite om det, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.