amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Det er jo helt sirup her nå, jo! Er det lagt ut bilder av for mange kjekkaser til at serveren tåler det, eller? 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Håper ikke det. Mulig webbis vil sile ut de hun ikke liker og at det tar tid ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Håper ikke det. Mulig webbis vil sile ut de hun ikke liker og at det tar tid ;-) Er webbis en hun? 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Er webbis en hun? Er visst det. Ble ganske overraska over det selv, jeg. Det er vel kanskje også flere webbiser, eller? 0 Siter
cecily Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Er visst det. Ble ganske overraska over det selv, jeg. Det er vel kanskje også flere webbiser, eller? Hvor og når ble det avslørt??? *redd for å ha gått glipp av noe* Jeg kjente igjen en av smileyene, men husker bare ikke hvem som pleier å bruke akkurat den. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Hvor og når ble det avslørt??? *redd for å ha gått glipp av noe* Jeg kjente igjen en av smileyene, men husker bare ikke hvem som pleier å bruke akkurat den. hehe, jeg tør nesten ikke logge av chatten i frykt for å gå glipp av noe når vi har vært der inne... Jeg husker faktisk ikke hvem som avslørte det, men jeg tror det var en eller annen tråd på meldinger, og webmaster sa ikke noe imot at h*n var en hun, ihvertfall. Men jeg er ikke helt 100% sikker, bare 99% 0 Siter
cecily Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 hehe, jeg tør nesten ikke logge av chatten i frykt for å gå glipp av noe når vi har vært der inne... Jeg husker faktisk ikke hvem som avslørte det, men jeg tror det var en eller annen tråd på meldinger, og webmaster sa ikke noe imot at h*n var en hun, ihvertfall. Men jeg er ikke helt 100% sikker, bare 99% Ble det kommet med spekulasjoner om hvem det var også? Jeg har mine bittesmå mistanker om hvem det _kan_ være. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Ble det kommet med spekulasjoner om hvem det var også? Jeg har mine bittesmå mistanker om hvem det _kan_ være. Nei, det ble det ikke. Tror du det kan være en av dolerne? Nåja, ingen outing her. 0 Siter
cecily Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Nei, det ble det ikke. Tror du det kan være en av dolerne? Nåja, ingen outing her. Det tror jeg ja. Men jeg skal ikke si noe. 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Er webbis en hun? Jeg vet ikke.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.