Gå til innhold

Det går så treigt her ikveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo helt sirup her nå, jo!

Er det lagt ut bilder av for mange kjekkaser til at serveren tåler det, eller?

;)

Skrevet

Håper ikke det. Mulig webbis vil sile ut de hun ikke liker og at det tar tid ;-)

Skrevet

Håper ikke det. Mulig webbis vil sile ut de hun ikke liker og at det tar tid ;-)

Er webbis en hun?

Skrevet

Er webbis en hun?

Er visst det.

Ble ganske overraska over det selv, jeg.

Det er vel kanskje også flere webbiser, eller?

Skrevet

Er visst det.

Ble ganske overraska over det selv, jeg.

Det er vel kanskje også flere webbiser, eller?

Hvor og når ble det avslørt??? *redd for å ha gått glipp av noe*

Jeg kjente igjen en av smileyene, men husker bare ikke hvem som pleier å bruke akkurat den.

Skrevet

Hvor og når ble det avslørt??? *redd for å ha gått glipp av noe*

Jeg kjente igjen en av smileyene, men husker bare ikke hvem som pleier å bruke akkurat den.

hehe, jeg tør nesten ikke logge av chatten i frykt for å gå glipp av noe når vi har vært der inne...

Jeg husker faktisk ikke hvem som avslørte det, men jeg tror det var en eller annen tråd på meldinger, og webmaster sa ikke noe imot at h*n var en hun, ihvertfall. Men jeg er ikke helt 100% sikker, bare 99% ;)

Skrevet

hehe, jeg tør nesten ikke logge av chatten i frykt for å gå glipp av noe når vi har vært der inne...

Jeg husker faktisk ikke hvem som avslørte det, men jeg tror det var en eller annen tråd på meldinger, og webmaster sa ikke noe imot at h*n var en hun, ihvertfall. Men jeg er ikke helt 100% sikker, bare 99% ;)

Ble det kommet med spekulasjoner om hvem det var også? Jeg har mine bittesmå mistanker om hvem det _kan_ være.

Skrevet

Ble det kommet med spekulasjoner om hvem det var også? Jeg har mine bittesmå mistanker om hvem det _kan_ være.

Nei, det ble det ikke.

Tror du det kan være en av dolerne?

Nåja, ingen outing her.

Skrevet

Nei, det ble det ikke.

Tror du det kan være en av dolerne?

Nåja, ingen outing her.

Det tror jeg ja. Men jeg skal ikke si noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...