Gå til innhold

Hvordan jage bort alle hankjønn fra DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he.. Komplekser; eller uinteressert ;-) Det er sport på TV skjønner du. Eller Obersdorf studio eller hva nå det er. Og da må vi finne på noe..

Skrevet

Vi vil jo bare ha det moro, vettu *glise*

Du kan jo starte en mottråd, som vil interessere mannfolka mer, kanskje? ;)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

He he.. Komplekser; eller uinteressert ;-) Det er sport på TV skjønner du. Eller Obersdorf studio eller hva nå det er. Og da må vi finne på noe..

Dette er langt morsommere enn Obersdorf.

Skrevet

Dette er langt morsommere enn Obersdorf.

Nemlig. Jeg hater å se sånne VM studio greier.

Skrevet

Æsj, det er da sjelden noen menn her uansett. La oss nå få lov til å drømme litt:-)

Skrevet

Vi vil jo bare ha det moro, vettu *glise*

Du kan jo starte en mottråd, som vil interessere mannfolka mer, kanskje? ;)

Vi vil ha kjekke mannebein!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skriver under på denne.

Siden jeg vet jeg ikke kan sammenligne meg med noen av hunkene under, kan dette fort bli for meget for meg. I overkant. Rett og slett.

Skrevet

Vi vil ha kjekke mannebein!

Der var du, ja.

Tenkte du ikke kunne holde deg unna så lenge når det var snakk om sexy mannebein ;)

Skrevet

Der var du, ja.

Tenkte du ikke kunne holde deg unna så lenge når det var snakk om sexy mannebein ;)

rangle???

Trenger link i så tilfelle, jeg sitter ikke ved min egen Pc og mangler mange kjekke bokmerker.

Skrevet

rangle???

Trenger link i så tilfelle, jeg sitter ikke ved min egen Pc og mangler mange kjekke bokmerker.

http://www.welcome.to/ranglere

det var lite liv der da jeg titta innom, altås.

Og så ville jeg ikke gå glipp av noen mannebein, heller ;)

men kanksje det blir bedre etterhvert, skal bare sjekke ut noe før jeg ser om det er noen på chatten.

Skrevet

men kanksje det blir bedre etterhvert, skal bare sjekke ut noe før jeg ser om det er noen på chatten.

Næh, kommer ikke inn, tror de har sperret chat her.

Skrevet

Næh, kommer ikke inn, tror de har sperret chat her.

Er du på jobb eller noe?

Nåja, vi får ta igjen chatten en annen kveld heller.

:)

Skrevet

Er du på jobb eller noe?

Nåja, vi får ta igjen chatten en annen kveld heller.

:)

På jobb, ja.

Skrevet

Var det ikke forrige helg det var en slik kvinnetråd da? Med Marilyn Monroe og en god del andre blondiner?

Skrevet

Nå er jeg inne på ranglere og der var det ikke mange kjente!

Skrevet

Nå er jeg inne på ranglere og der var det ikke mange kjente!

Nei, det var lite liv der, og ingen kjente.

Vi får lage liv en annen kveld ;)

Blir du med på et blonditreff, kanskje? (vet ikke om du er blond heller, men du kan være med uansett, bare du vil snakke om favorittemaene våre ;) )

Skrevet

Nei, det var lite liv der, og ingen kjente.

Vi får lage liv en annen kveld ;)

Blir du med på et blonditreff, kanskje? (vet ikke om du er blond heller, men du kan være med uansett, bare du vil snakke om favorittemaene våre ;) )

Er vel så blon som det er mulig å bli jeg vil jeg tro. Neida, men JO jeg er blond. Litt lenger enn skulderlangt blondt hår. Og selv om flyfly tror det så ligner jeg ikke på Diana. Men har ikke bilde på DOl galleriet, det tør jeg ikke.

Skrevet

Er vel så blon som det er mulig å bli jeg vil jeg tro. Neida, men JO jeg er blond. Litt lenger enn skulderlangt blondt hår. Og selv om flyfly tror det så ligner jeg ikke på Diana. Men har ikke bilde på DOl galleriet, det tør jeg ikke.

Tør du ikke? Vi som er så greie :)

Det er veldig mange dolere der, er du ikke nysgjerrig, da? Eller er du redd du finner igjen noen kjente, naboer eller noe? hehe

Helt vanlige bilder, altså.

Skrevet

Tør du ikke? Vi som er så greie :)

Det er veldig mange dolere der, er du ikke nysgjerrig, da? Eller er du redd du finner igjen noen kjente, naboer eller noe? hehe

Helt vanlige bilder, altså.

Ja, jeg er skrekkslagen både for naboen, mamma, svigermor, svigerinnen min og alle jeg har snakket "nedsettende" om på DOL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...