Gjest Johnny B Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Vel - sjekk trådlisten under... 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 He he.. Komplekser; eller uinteressert ;-) Det er sport på TV skjønner du. Eller Obersdorf studio eller hva nå det er. Og da må vi finne på noe.. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Vi vil jo bare ha det moro, vettu *glise* Du kan jo starte en mottråd, som vil interessere mannfolka mer, kanskje? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 He he.. Komplekser; eller uinteressert ;-) Det er sport på TV skjønner du. Eller Obersdorf studio eller hva nå det er. Og da må vi finne på noe.. Dette er langt morsommere enn Obersdorf. 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Dette er langt morsommere enn Obersdorf. Nemlig. Jeg hater å se sånne VM studio greier. 0 Siter
tonie Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Æsj, det er da sjelden noen menn her uansett. La oss nå få lov til å drømme litt:-) 0 Siter
cecily Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Vi vil jo bare ha det moro, vettu *glise* Du kan jo starte en mottråd, som vil interessere mannfolka mer, kanskje? Vi vil ha kjekke mannebein! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Skriver under på denne. Siden jeg vet jeg ikke kan sammenligne meg med noen av hunkene under, kan dette fort bli for meget for meg. I overkant. Rett og slett. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Vi vil ha kjekke mannebein! Der var du, ja. Tenkte du ikke kunne holde deg unna så lenge når det var snakk om sexy mannebein 0 Siter
cecily Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Der var du, ja. Tenkte du ikke kunne holde deg unna så lenge når det var snakk om sexy mannebein rangle??? Trenger link i så tilfelle, jeg sitter ikke ved min egen Pc og mangler mange kjekke bokmerker. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 rangle??? Trenger link i så tilfelle, jeg sitter ikke ved min egen Pc og mangler mange kjekke bokmerker. http://www.welcome.to/ranglere det var lite liv der da jeg titta innom, altås. Og så ville jeg ikke gå glipp av noen mannebein, heller men kanksje det blir bedre etterhvert, skal bare sjekke ut noe før jeg ser om det er noen på chatten. 0 Siter
cecily Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 http://www.welcome.to/ranglere det var lite liv der da jeg titta innom, altås. Og så ville jeg ikke gå glipp av noen mannebein, heller men kanksje det blir bedre etterhvert, skal bare sjekke ut noe før jeg ser om det er noen på chatten. Næh, kommer ikke inn, tror de har sperret chat her. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Næh, kommer ikke inn, tror de har sperret chat her. Er du på jobb eller noe? Nåja, vi får ta igjen chatten en annen kveld heller. 0 Siter
cecily Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Er du på jobb eller noe? Nåja, vi får ta igjen chatten en annen kveld heller. På jobb, ja. 0 Siter
Osiris Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Var det ikke forrige helg det var en slik kvinnetråd da? Med Marilyn Monroe og en god del andre blondiner? 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 http://www.welcome.to/ranglere det var lite liv der da jeg titta innom, altås. Og så ville jeg ikke gå glipp av noen mannebein, heller men kanksje det blir bedre etterhvert, skal bare sjekke ut noe før jeg ser om det er noen på chatten. Nå er jeg inne på ranglere og der var det ikke mange kjente! 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Nå er jeg inne på ranglere og der var det ikke mange kjente! Nei, det var lite liv der, og ingen kjente. Vi får lage liv en annen kveld Blir du med på et blonditreff, kanskje? (vet ikke om du er blond heller, men du kan være med uansett, bare du vil snakke om favorittemaene våre ) 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Nei, det var lite liv der, og ingen kjente. Vi får lage liv en annen kveld Blir du med på et blonditreff, kanskje? (vet ikke om du er blond heller, men du kan være med uansett, bare du vil snakke om favorittemaene våre ) Er vel så blon som det er mulig å bli jeg vil jeg tro. Neida, men JO jeg er blond. Litt lenger enn skulderlangt blondt hår. Og selv om flyfly tror det så ligner jeg ikke på Diana. Men har ikke bilde på DOl galleriet, det tør jeg ikke. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Er vel så blon som det er mulig å bli jeg vil jeg tro. Neida, men JO jeg er blond. Litt lenger enn skulderlangt blondt hår. Og selv om flyfly tror det så ligner jeg ikke på Diana. Men har ikke bilde på DOl galleriet, det tør jeg ikke. Tør du ikke? Vi som er så greie Det er veldig mange dolere der, er du ikke nysgjerrig, da? Eller er du redd du finner igjen noen kjente, naboer eller noe? hehe Helt vanlige bilder, altså. 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Tør du ikke? Vi som er så greie Det er veldig mange dolere der, er du ikke nysgjerrig, da? Eller er du redd du finner igjen noen kjente, naboer eller noe? hehe Helt vanlige bilder, altså. Ja, jeg er skrekkslagen både for naboen, mamma, svigermor, svigerinnen min og alle jeg har snakket "nedsettende" om på DOL. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.