musikeren Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jeg synes jammen meg jeg er kjekkere enn alle kjekkasene som er foreslått her, jeg:-) Hm. Ja, jo, jeg mener det. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Det skal mye til å slå alle mannebeina under her. Bilde, takk, så vi kan avgjøre 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Det vil jeg ha bekreftet takk :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Det forlanges bilde under her. Kan ikke bare dere som har møtt meg bekrefte at det jeg sier stemmer? Takk:-) 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Det forlanges bilde under her. Kan ikke bare dere som har møtt meg bekrefte at det jeg sier stemmer? Takk:-) Ville vi aldri trodd på alikevel. Dessuten må jeg og Amber se på blikket ditt :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Ville vi aldri trodd på alikevel. Dessuten må jeg og Amber se på blikket ditt :-) Jepp, stemmer det hehe 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jeg har sett han, og kan med dette bekrefte at Musikeren er mye kjekkere enn alt annet som er nevnt i alle kjekkastråder noen sinne på Dol. PS! sender deg kontonummeret mitt pr mail, og forventer at det avtalte beløpet er inne på konto på mandag. 0 Siter
musikeren Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Jeg har sett han, og kan med dette bekrefte at Musikeren er mye kjekkere enn alt annet som er nevnt i alle kjekkastråder noen sinne på Dol. PS! sender deg kontonummeret mitt pr mail, og forventer at det avtalte beløpet er inne på konto på mandag. Takk skal du ha! Du tuller bare om pengene, selvfølgelig. PS. Jeg drømmer enda om da du og Åsemor antasta meg mens jeg sov bak i Åsemors bil:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Jeg kan bekrefte at musikeren er nøyaktig så kjekk som han sier. Han er en mannelig versjon av en babe. Sannsynligvis for jentene det Angelina er for gutta. Hans håndbak-tendenser er det derimot så som så med, og det er vel også relativt uinteressant all den tid jenter ofte liker litt puslete gutter. 0 Siter
musikeren Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Skrevet 19. februar 2005 Jeg kan bekrefte at musikeren er nøyaktig så kjekk som han sier. Han er en mannelig versjon av en babe. Sannsynligvis for jentene det Angelina er for gutta. Hans håndbak-tendenser er det derimot så som så med, og det er vel også relativt uinteressant all den tid jenter ofte liker litt puslete gutter. Om ikke annet så eier du frekkhetens nådegave. Du veit like godt som meg at du tapte så det sang. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Om ikke annet så eier du frekkhetens nådegave. Du veit like godt som meg at du tapte så det sang. Jeg mener å huske at det ble noe så pinlig som uavgjort. Tror vi ble tørste etter en lengre session. Neste gang kjører vi en runde boksing, som skikkelige mannfolk! 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Takk skal du ha! Du tuller bare om pengene, selvfølgelig. PS. Jeg drømmer enda om da du og Åsemor antasta meg mens jeg sov bak i Åsemors bil:-) ...det ser jeg på som helt naturlig, siden vi begge befinner oss i kategorien drømmedamer...;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Da får du legge deg ut på dolgalleriet så vi kan "nyte" deg 0 Siter
guerlain1365380663 Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Takk skal du ha! Du tuller bare om pengene, selvfølgelig. PS. Jeg drømmer enda om da du og Åsemor antasta meg mens jeg sov bak i Åsemors bil:-) Kan jo godt være at du er over gjennomsnittet på dol galleriet,men det skal da sikkert ikke så mye til.. 0 Siter
Holmes Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Det forlanges bilde under her. Kan ikke bare dere som har møtt meg bekrefte at det jeg sier stemmer? Takk:-) Jeg har jo sett deg, kjære musiker. Men jeg må ærlig innrømme at jeg er litt i tvil om din seksuelle legning. Kan du ikke en gang for alle fortelle sannheten? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Det forlanges bilde under her. Kan ikke bare dere som har møtt meg bekrefte at det jeg sier stemmer? Takk:-) Nå ble jeg veldig nyskjerrig. kan du ikke legge ut et bilde av deg selv? 0 Siter
Gjest Natta er god Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Joda, det kan bekreftes at du er en kjekkas. Glimt i øyet og mannepen, men det beste av alt: En nydelig personlighet. Fornøyd nå ;-) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Du får legge ved et bilde, så skal vi nok fort avgjøre om du har rett :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 Joda, det kan bekreftes at du er en kjekkas. Glimt i øyet og mannepen, men det beste av alt: En nydelig personlighet. Fornøyd nå ;-) Takk, du vennlige, og ikke minst ærlige person. Hvem du nå er;-) Det er godt at sannheten kommer fram. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.