Gå til innhold

Sånn når det gjelder kjekkaser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes jammen meg jeg er kjekkere enn alle kjekkasene som er foreslått her, jeg:-) Hm. Ja, jo, jeg mener det.

Skrevet

Det skal mye til å slå alle mannebeina under her.

Bilde, takk, så vi kan avgjøre ;)

Skrevet

Det forlanges bilde under her. Kan ikke bare dere som har møtt meg bekrefte at det jeg sier stemmer? Takk:-)

Skrevet

Det forlanges bilde under her. Kan ikke bare dere som har møtt meg bekrefte at det jeg sier stemmer? Takk:-)

Ville vi aldri trodd på alikevel. Dessuten må jeg og Amber se på blikket ditt :-)

Skrevet

Ville vi aldri trodd på alikevel. Dessuten må jeg og Amber se på blikket ditt :-)

Jepp, stemmer det hehe ;)

Skrevet

Jeg har sett han, og kan med dette bekrefte at Musikeren er mye kjekkere enn alt annet som er nevnt i alle kjekkastråder noen sinne på Dol.

PS! sender deg kontonummeret mitt pr mail, og forventer at det avtalte beløpet er inne på konto på mandag.

Skrevet

Jeg har sett han, og kan med dette bekrefte at Musikeren er mye kjekkere enn alt annet som er nevnt i alle kjekkastråder noen sinne på Dol.

PS! sender deg kontonummeret mitt pr mail, og forventer at det avtalte beløpet er inne på konto på mandag.

Takk skal du ha! Du tuller bare om pengene, selvfølgelig.

PS. Jeg drømmer enda om da du og Åsemor antasta meg mens jeg sov bak i Åsemors bil:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kan bekrefte at musikeren er nøyaktig så kjekk som han sier. Han er en mannelig versjon av en babe. Sannsynligvis for jentene det Angelina er for gutta.

Hans håndbak-tendenser er det derimot så som så med, og det er vel også relativt uinteressant all den tid jenter ofte liker litt puslete gutter.

Skrevet

Jeg kan bekrefte at musikeren er nøyaktig så kjekk som han sier. Han er en mannelig versjon av en babe. Sannsynligvis for jentene det Angelina er for gutta.

Hans håndbak-tendenser er det derimot så som så med, og det er vel også relativt uinteressant all den tid jenter ofte liker litt puslete gutter.

Om ikke annet så eier du frekkhetens nådegave. Du veit like godt som meg at du tapte så det sang.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Om ikke annet så eier du frekkhetens nådegave. Du veit like godt som meg at du tapte så det sang.

Jeg mener å huske at det ble noe så pinlig som uavgjort. Tror vi ble tørste etter en lengre session. :)

Neste gang kjører vi en runde boksing, som skikkelige mannfolk!

Skrevet

PS. Jeg drømmer enda om da du og Åsemor antasta meg mens jeg sov bak i Åsemors bil:-)

...det ser jeg på som helt naturlig, siden vi begge befinner oss i kategorien drømmedamer...;-)

Skrevet

Da får du legge deg ut på dolgalleriet så vi kan "nyte" deg

guerlain1365380663
Skrevet

Kan jo godt være at du er over gjennomsnittet på dol galleriet,men det skal da sikkert ikke så mye til..

Skrevet

Jeg har jo sett deg, kjære musiker. Men jeg må ærlig innrømme at jeg er litt i tvil om din seksuelle legning. Kan du ikke en gang for alle fortelle sannheten?

Skrevet

Nå ble jeg veldig nyskjerrig. kan du ikke legge ut et bilde av deg selv?:)

Gjest Natta er god
Skrevet

Joda, det kan bekreftes at du er en kjekkas. Glimt i øyet og mannepen, men det beste av alt: En nydelig personlighet.

Fornøyd nå ;-)

Skrevet

Du får legge ved et bilde, så skal vi nok fort avgjøre om du har rett :-)

Skrevet

Joda, det kan bekreftes at du er en kjekkas. Glimt i øyet og mannepen, men det beste av alt: En nydelig personlighet.

Fornøyd nå ;-)

Takk, du vennlige, og ikke minst ærlige person. Hvem du nå er;-) Det er godt at sannheten kommer fram.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...