Gå til innhold

Sånn når det gjelder kjekkaser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da får du legge deg ut på dolgalleriet så vi kan "nyte" deg

Nope. Det er for mange fakere der inne. Det har jeg sagt noe om her inne før. Og fått rett;-) Men det er kanskje blitt bedre?

Skrevet

Jeg mener å huske at det ble noe så pinlig som uavgjort. Tror vi ble tørste etter en lengre session. :)

Neste gang kjører vi en runde boksing, som skikkelige mannfolk!

Vel... Når sant skal sies blei det vel uavgjort. Men jeg trudde aldri du ville innrømme det;-)

Men boksing er bedre, ja! Uten hansker, selvfølgelig. Hehe.

Skrevet

Kan jo godt være at du er over gjennomsnittet på dol galleriet,men det skal da sikkert ikke så mye til..

Godt poeng. Ikke ett eneste skikkelig mannfolk der inne.

Skrevet

Jeg har jo sett deg, kjære musiker. Men jeg må ærlig innrømme at jeg er litt i tvil om din seksuelle legning. Kan du ikke en gang for alle fortelle sannheten?

Kjære Holmes... Jeg kjenner til dine erotiske fantasier om meg. Drømmen for enkelte homogutter er jo faktisk en tvers igjennom heterofil kar. Men det må jeg si: Før skjærer jeg heller av meg ræva.

Skrevet

Ville vi aldri trodd på alikevel. Dessuten må jeg og Amber se på blikket ditt :-)

Kan dessverre ikke legge ut bilde noe sted. Vil ikke legge ut e-postadressa heller, for det er jo litt kjipt å bli spamma av mer eller mindre uanstendige forslag.

Skrevet

Du får legge ved et bilde, så skal vi nok fort avgjøre om du har rett :-)

Hihi. Niks:-)

Skrevet

Nope. Det er for mange fakere der inne. Det har jeg sagt noe om her inne før. Og fått rett;-) Men det er kanskje blitt bedre?

Jeg er ikke fake ;o)

Skrevet

Kjære Holmes... Jeg kjenner til dine erotiske fantasier om meg. Drømmen for enkelte homogutter er jo faktisk en tvers igjennom heterofil kar. Men det må jeg si: Før skjærer jeg heller av meg ræva.

Hehe, du kan drømme.. Du vet at de eneste som har fantasier om deg, er folk på sentralstimulerende midler. Skjære av deg ræva? Ja, hvorfor ikke? Det blir kanskje en forbedring.

Skrevet

Ikke kjekkerer enn Tommy Michaelsen - det må du jo skjønne, selv om dere har samme sveis - hehe :)

Skrevet

Kan dessverre ikke legge ut bilde noe sted. Vil ikke legge ut e-postadressa heller, for det er jo litt kjipt å bli spamma av mer eller mindre uanstendige forslag.

Det hadde du nok heeeelt sikkert likt ;-)

Skrevet

Det forlanges bilde under her. Kan ikke bare dere som har møtt meg bekrefte at det jeg sier stemmer? Takk:-)

Jeg har møtt deg, men jeg er ikke enig i dine utsagn.

Men kjenner jeg deg rett så er det jo selvfølgelig min smak det er noe galt med da... ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel... Når sant skal sies blei det vel uavgjort. Men jeg trudde aldri du ville innrømme det;-)

Men boksing er bedre, ja! Uten hansker, selvfølgelig. Hehe.

Hansker er for kjerringer!

Skrevet

Jeg har møtt deg, men jeg er ikke enig i dine utsagn.

Men kjenner jeg deg rett så er det jo selvfølgelig min smak det er noe galt med da... ;-)

Nåh... Du er nok så enig, så enig. Men av visse grunner kan du selvfølgelig ikke innrømme det;-)

Skrevet

Nåh... Du er nok så enig, så enig. Men av visse grunner kan du selvfølgelig ikke innrømme det;-)

Ja, du kan jo drømme ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...