Gå til innhold

God kveld Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dere Kristian Kjelling på god kveld norge? For en ufattelig kjekkas, tenk å være dama hannes. Trur jeg er glad det ikke er meg, hadde ikke sluppet han ut av døra:) Selvfølgelig også liten sansynlighet at han ville ha meg;)

Skrevet

Nope, ikke min type.

Lette på google etter bilder, og fant ikke noe jeg likte. Så du kan få ha ham ;)

guerlain1365380663
Skrevet

Nope, ikke min type.

Lette på google etter bilder, og fant ikke noe jeg likte. Så du kan få ha ham ;)

Lette du virkelig etter bilder på google...fritids problemer eller?

Skrevet

Når man hører om en fyr man ikke vet hvordan ser ut, er det klart man går til google og finner bilder.

Man trenger vel ikke å ha problemer på den ene eller den andre måten av den grunn?

Skrevet

Kan jo ikke la en sjanse gå fra meg, dersom han var verdt å se på, vet du ;)

Skrevet

Kan jo ikke la en sjanse gå fra meg, dersom han var verdt å se på, vet du ;)

God morgen, sunshine!

Skrevet

God morgen, sunshine!

Jepp - god morgen, ja. Du er oppe du også?

Jeg ble vekket klokka syv blank imorges *gjesp*

Nå har jeg vært gjennom alle barnefilmene på tv'en, lest historier og vært selskap for en spretten 5åring. Jada, du har nok i vente ;) hehe

Neida, det går bra det, det var min tur å stå opp idag, og så lenge jeg får litt kaffe og frokost, samt kan slumre litt på sofaen mens barnetv går, så er jeg fornøyd.

Skrevet

Nå har jeg vært gjennom alle barnefilmene på tv'en, lest historier og vært selskap for en spretten 5åring. Jada, du har nok i vente ;) hehe

Neida, det går bra det, det var min tur å stå opp idag, og så lenge jeg får litt kaffe og frokost, samt kan slumre litt på sofaen mens barnetv går, så er jeg fornøyd.

Morgenstund har gull i munn *kvitre*

Som regel er jeg sen til å stå opp, men når jeg først står opp tidlig, så er det bare fantastisk herlig å ikke gå glipp av hele dagen. Det er dessuten så fredelig og stille såpass tidlig. God frokost og kaffe, det er fint det.

Skrevet

Me too. Men solen skinner og jeg gleder meg til å gå ut. Massevis av kaffe og aviser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...