Gå til innhold

Liker han meg?

Gjest er så sjarmert

Anbefalte innlegg

Gjest er så sjarmert
Skrevet

Hei. Har vært singel ganske lenge og hele denne tiden lengta etter eksen min og bare håpa på oss igjen. Ting begynte å bli bedre, og vi fikk en tro på oss begge to.

Men så for en uke siden møtte jeg en gutt som forandra alt, og jeg er så utrolig betatt.

Jeg og han nye gutten hadde en fantastisk natt, vi prata i timevis, hadde den beste sexen jeg noensinne har hatt, alt stemte.

De påfølgende dagene sendte jeg mld til han hver dag, han svarte gjerne noen timer senere, noe jeg tar som tegn på at han ikke er interessert. Men mld i seg selv kan tolkes som positive.

Vi ble enige om å møtes (etter mas fra meg), og hadde en ny helt himmelsk natt. Han ville at jeg skulle sove der, og han holdt rundt meg hele natta. Dette er et par dager siden.

Jeg har vært bortreist i helga, og har faktisk klart å ikke sende mld til han, han har heller ikke sendt til meg.

Jeg er livredd for å plage han for mye. Jeg tenker på han hele tiden. Så hva gjør jeg? Hvor ofte bør jeg sende mld når ikke han gjør det?

Eksen er helt glemt nå, vil virkelig satse på han nye.

Tror dere han liker meg?

Skrevet

Ikke nok

men ikke hør hva jeg sier da, jeg faller bare for gærninger

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke godt å si. Det kan være grunner til at han ikke svarer på sms spesielt raskt.

Men sånn i utgangspunktet er jeg nok enig med Dorthe.

Du bør uansett (naturligvis) snakke med han. Det er vrient å vurdere en persons følelser ut ifra hvor raskt han svarer på sms.

Gjest er så sjarmert
Skrevet

Ikke godt å si. Det kan være grunner til at han ikke svarer på sms spesielt raskt.

Du bør uansett (naturligvis) snakke med han. Det er vrient å vurdere en persons følelser ut ifra hvor raskt han svarer på sms.

Er det ikke litt tidlig å snakke med han om det? vi har jo kun møttes to ganger. Er veldig usikker

Skrevet

Er det ikke litt tidlig å snakke med han om det? vi har jo kun møttes to ganger. Er veldig usikker

Det er for tidlig, du må vente litt til

Skrevet

Men føler ikke menn det som mas når jentene skal snakke, tror gutter tar det mer som det kommmer

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, egentlig.

Hmmm, vet faktisk ikke hva jeg skal skrive.

Jeg vet i hvert fall at jeg, dersom jeg var han, ville svart raskt på sms dersom jeg var interessert. Jeg ville også tatt kontakt med deg hvis jeg ikke hørte noe fra deg.

Men når det gjelder å svare raskt på sms er det jo litt avhengig av at han kan svare. At han i det hele tatt har med seg mobilen overalt, om han har muligheten til å svare deg fra jobb (kanskje han sitter i et møte, er håndtverker og har fingra i andre ting), osv.

Hva mener du med at du måtte "mase" for å få han til å møte deg den andre gangen? Ville han ikke møte deg sånn uten videre? I så fall ville nok i hvert fall mine antenner reist seg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men føler ikke menn det som mas når jentene skal snakke, tror gutter tar det mer som det kommmer

Jeg liker å snakke. Spesielt hvis jeg liker en jente spesielt godt.

Han burde jo også ha såpass med antenner at han har fanget opp at hun er veldig interessert i han. Tror jeg. Men det kommer jo igjen litt an på både han og henne.

Skrevet

Jeg liker å snakke. Spesielt hvis jeg liker en jente spesielt godt.

Han burde jo også ha såpass med antenner at han har fanget opp at hun er veldig interessert i han. Tror jeg. Men det kommer jo igjen litt an på både han og henne.

Jeg er bare irritert for at han jeg traff i sommer ble syk, han var interessert men nå orker han ikke. Shit!!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er bare irritert for at han jeg traff i sommer ble syk, han var interessert men nå orker han ikke. Shit!!!!

Det var trist. :(

Skrevet

Det var trist. :(

skikkelig syk, minst et år og det er mulig at han dør.

Det er pes for han ringer ikke og skriver ikke sms lenge så det er bare å glemme ham.

Stakkars ham og stakkars meg :o(

Gjest er så sjarmert
Skrevet

Jo, egentlig.

Hmmm, vet faktisk ikke hva jeg skal skrive.

Jeg vet i hvert fall at jeg, dersom jeg var han, ville svart raskt på sms dersom jeg var interessert. Jeg ville også tatt kontakt med deg hvis jeg ikke hørte noe fra deg.

Men når det gjelder å svare raskt på sms er det jo litt avhengig av at han kan svare. At han i det hele tatt har med seg mobilen overalt, om han har muligheten til å svare deg fra jobb (kanskje han sitter i et møte, er håndtverker og har fingra i andre ting), osv.

Hva mener du med at du måtte "mase" for å få han til å møte deg den andre gangen? Ville han ikke møte deg sånn uten videre? I så fall ville nok i hvert fall mine antenner reist seg.

Ikke mase akkurat, han var så opptatt, og skulle tidlig opp, dessuten var det så rotete hos han og han huska ikke veien til meg.

Så jeg skrev: kom igjen, jeg reiser i morgen og da kan jeg ikke plage deg på en stund.

Da var det greit.

ShitDiddelyDo
Skrevet

skikkelig syk, minst et år og det er mulig at han dør.

Det er pes for han ringer ikke og skriver ikke sms lenge så det er bare å glemme ham.

Stakkars ham og stakkars meg :o(

Huff. Hva mer kan man si? Huff. :(

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke mase akkurat, han var så opptatt, og skulle tidlig opp, dessuten var det så rotete hos han og han huska ikke veien til meg.

Så jeg skrev: kom igjen, jeg reiser i morgen og da kan jeg ikke plage deg på en stund.

Da var det greit.

Hehe.

Men du, det er ganske umulig å si hvordan ting ligger an basert på dette.

Hva med å invitere han ut på en kaffe? Snakke litt og gjøre det på den tradisjonelle måten. Altså: Først bli kjent, så sex. :)

Skrevet

Da var det greit.

Dattera mi sier at man ikke skal leke kostbar for det skjønner ikke gutter. Så stå på til en viss grense.

Skrevet

Huff. Hva mer kan man si? Huff. :(

Det er ikke noe å si. Slikt skjer og det er urettferdig men det er slik livet er.

Gjest er så sjarmert
Skrevet

Hehe.

Men du, det er ganske umulig å si hvordan ting ligger an basert på dette.

Hva med å invitere han ut på en kaffe? Snakke litt og gjøre det på den tradisjonelle måten. Altså: Først bli kjent, så sex. :)

Er så redd for at han skal si nei om jeg inviterer han ut på kaffe eller kino eller noe sånt. Synes det er mye lettere å invitere han på sex.. hehe..

Huff, jeg må skjerpe meg!!!

Skrevet

Er så redd for at han skal si nei om jeg inviterer han ut på kaffe eller kino eller noe sånt. Synes det er mye lettere å invitere han på sex.. hehe..

Men et nei er bedre enn å ikke vite. Da kan du sørge og så gå videre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Problemet er at hvis du inviterer han på sex tror han kanskje at du bare er ute etter kroppen hans.

Datteren til Dorthe har rett i at vi kanskje ikke forstår det der med å spille kostbar. Og hvis vi forstår det er det ikke helt sikkert vi liker det.

Det verste du kan finne ut er jo at han ikke er interessert. Men det er vel mye bedre å finne det ut nå enn om 2 måneder når du virkelig har ramlet for mannen?

Gjest Litt, men ikke for mye
Skrevet

Dattera mi sier at man ikke skal leke kostbar for det skjønner ikke gutter. Så stå på til en viss grense.

Tingen er å være _litt_ kostbar. Slik at han må gjøre litt innsats for å få jenta, og føler litt seier. Gutter liker vel å jakte og kjempe bittelitt. Jeg har inntrykk av at gutter som får det som de vil med en gang, mister interessen, mens gutter som må kjempe litt, faller mer:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...