cecily Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Er så redd for at han skal si nei om jeg inviterer han ut på kaffe eller kino eller noe sånt. Synes det er mye lettere å invitere han på sex.. hehe.. Huff, jeg må skjerpe meg!!! Og der tror jeg også litt av problemet ligger, ja. Har vært ute for samme type dustegutter før. -Date? -Nope! -Sex da? -JA TAKK! Slikt går det ikke bra av. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Tingen er å være _litt_ kostbar. Slik at han må gjøre litt innsats for å få jenta, og føler litt seier. Gutter liker vel å jakte og kjempe bittelitt. Jeg har inntrykk av at gutter som får det som de vil med en gang, mister interessen, mens gutter som må kjempe litt, faller mer:) Å nei du, menn der for enkle til å tenke slik. Men det er vel forskjell på menn også 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Av egen erfaring så trur jeg ikke han er interessert i mer enn god sex med deg. Det lureste du kan gjøre er å vente det an å la han ta initiativet, ikke stress med å prate om følelser og videre utvikling da blir han bare skremt. 0 Siter
Gjest i samme båt Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Høres akkurat ut som han jeg treffer av og til. Hvilken del av landet? 0 Siter
Gjest er så sjarmert Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Høres akkurat ut som han jeg treffer av og til. Hvilken del av landet? vest 0 Siter
Gjest i samme båt Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 vest Ikkje samme gutt da, nei. Man vet jo aldri, så man må jo høre for sikkerhets skyld. Hold oss underrettet, da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.