Gå til innhold

Liker han meg?

Gjest er så sjarmert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd for at han skal si nei om jeg inviterer han ut på kaffe eller kino eller noe sånt. Synes det er mye lettere å invitere han på sex.. hehe..

Huff, jeg må skjerpe meg!!!

Og der tror jeg også litt av problemet ligger, ja. Har vært ute for samme type dustegutter før.

-Date?

-Nope!

-Sex da?

-JA TAKK!

Slikt går det ikke bra av.

Skrevet

Tingen er å være _litt_ kostbar. Slik at han må gjøre litt innsats for å få jenta, og føler litt seier. Gutter liker vel å jakte og kjempe bittelitt. Jeg har inntrykk av at gutter som får det som de vil med en gang, mister interessen, mens gutter som må kjempe litt, faller mer:)

Å nei du, menn der for enkle til å tenke slik.

Men det er vel forskjell på menn også

Skrevet

Av egen erfaring så trur jeg ikke han er interessert i mer enn god sex med deg. Det lureste du kan gjøre er å vente det an å la han ta initiativet, ikke stress med å prate om følelser og videre utvikling da blir han bare skremt.

Gjest i samme båt
Skrevet

Høres akkurat ut som han jeg treffer av og til. Hvilken del av landet?

Gjest er så sjarmert
Skrevet

Høres akkurat ut som han jeg treffer av og til. Hvilken del av landet?

vest

Gjest i samme båt
Skrevet

vest

Ikkje samme gutt da, nei.

Man vet jo aldri, så man må jo høre for sikkerhets skyld.

Hold oss underrettet, da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...