Gå til innhold

Låse opp dokument i Word

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er et passordbeskyttet dokument, så skal du få spørsmål om passordet når du åpner filen.

Gjest nøttelitens nøtt
Skrevet

Hvis det er et passordbeskyttet dokument, så skal du få spørsmål om passordet når du åpner filen.

Det kan jeg ikke, fordi denne teksten kommer opp når jeg prøver å åpne dokumentet:

[Filen er i bruk. tvDebug.log er låst for redigering av en annen bruker. Velg varsle hvis du vil åpne en skrivebeskyttet kopi av dokumentet, og motta en melding når dokumentet ikke lenger er i bruk.]

Dette skjønner jeg ikke noe av. Denne pc-en er i mine hender, helt og totalt. Kan det være noe slags spyware?

Skrevet

Det kan jeg ikke, fordi denne teksten kommer opp når jeg prøver å åpne dokumentet:

[Filen er i bruk. tvDebug.log er låst for redigering av en annen bruker. Velg varsle hvis du vil åpne en skrivebeskyttet kopi av dokumentet, og motta en melding når dokumentet ikke lenger er i bruk.]

Dette skjønner jeg ikke noe av. Denne pc-en er i mine hender, helt og totalt. Kan det være noe slags spyware?

Såvidt jeg kan se hører denne filen til Zone Alarm. Du må nok avslutte Zone Alarm før du får åpnet filen uten advarsel, for dette er en fil som Zone Alarm skriver til med jevne mellomrom og derfor holder åpen.

Hvis du bare vil se innholdet er det ikke noe i veien for å velge "Varsle".

Gjest nøttelitens nøtt
Skrevet

Såvidt jeg kan se hører denne filen til Zone Alarm. Du må nok avslutte Zone Alarm før du får åpnet filen uten advarsel, for dette er en fil som Zone Alarm skriver til med jevne mellomrom og derfor holder åpen.

Hvis du bare vil se innholdet er det ikke noe i veien for å velge "Varsle".

Hvordan ser du at dette er noe fra Zone Alarm? Mystisk.

Før jeg leste svaret ditt, fikk jeg faktisk åpnet og slettet alt innhold. Da har jeg vel gjort noe dumt, da?

Skrevet

Hvordan ser du at dette er noe fra Zone Alarm? Mystisk.

Før jeg leste svaret ditt, fikk jeg faktisk åpnet og slettet alt innhold. Da har jeg vel gjort noe dumt, da?

Jeg googlet etter filnavnet, og fant raskt ut hva slags fil det er.

Det skal ikke ha noe særlig å si om du sletter innholdet, det er bare en loggfil. Du har neppe ødelagt noe :)

Gjest nøttelitens nøtt
Skrevet

Jeg googlet etter filnavnet, og fant raskt ut hva slags fil det er.

Det skal ikke ha noe særlig å si om du sletter innholdet, det er bare en loggfil. Du har neppe ødelagt noe :)

Googlet, hvorfor tenkte jeg ikke på det :-)

Det var MYE greier der, jeg slettet kruseduller for en middels formue.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...