Gjest hodepine dagen lang Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Jeg går til fysioteapi og manuell terapi pga vondt i nakken og hodepine.Jeg betaler 200 kr for en halv time behandling.Er egenandelen virkelig så stor?.Jeg har ikke råd til det,har en haug med regninger son skulla vært betalt men har vært permittert fra jobbet så økonomien har vært dårlig-Er sykemeldt no.Kan jeg søke om å få dekket egenandelen? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Dersom du er student, kan du få dekket noe av studentorganisasjonen. Vi har en slik ordning på skolen. Da jeg gikk til fysioterapi for 2 år siden, fikk jeg ingenting igjen....... (var ikke student, da) 0 Siter
Gjest snuupii Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Vet ikke om du kan få dekket egenandelen, det kan du kanskje ringe trygdekontoret og høre om, men da jeg hadde betalt 4500,- i egenandel hos fysioterapeuten fikk jeg frikort og gratis behandling så du må passe på og få kvitteringer hvis du skal ha mange behandlinger hvertfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.