Gå til innhold

egenandel

Gjest hodepine dagen lang

Anbefalte innlegg

Gjest hodepine dagen lang
Skrevet

Jeg går til fysioteapi og manuell terapi pga vondt i nakken og hodepine.Jeg betaler 200 kr for en halv time behandling.Er egenandelen virkelig så stor?.Jeg har ikke råd til det,har en haug med regninger son skulla vært betalt men har vært permittert fra jobbet så økonomien har vært dårlig-Er sykemeldt no.Kan jeg søke om å få dekket egenandelen?

Gjest tottlå
Skrevet

Dersom du er student, kan du få dekket noe av studentorganisasjonen. Vi har en slik ordning på skolen.

Da jeg gikk til fysioterapi for 2 år siden, fikk jeg ingenting igjen....... (var ikke student, da)

Gjest snuupii
Skrevet

Vet ikke om du kan få dekket egenandelen, det kan du kanskje ringe trygdekontoret og høre om, men da jeg hadde betalt 4500,- i egenandel hos fysioterapeuten fikk jeg frikort og gratis behandling så du må passe på og få kvitteringer hvis du skal ha mange behandlinger hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...