Gå til innhold

Trenger trøst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere ikke si noen trøstens ord til meg sånn at jeg får noe annet å tenke på enn influensaen!

Synes utrolig mye synd på meg selv nå,har hatt feber og verk i kroppen siden torsdag og jeg føler meg tygget og spyttet ut.

På forhånd takk,for det er ikke sikkert jeg makter å svare dere for hodet er så tungt å holde i.

Skrevet

Du skal få en trøsteklem av meg. Jeg vet akkurat hvordan du har det:o)

Kjedelig, ikke sant?

Skrevet

Uff...fælt å ha det sånn! Kan skrive under på det!

God bedring! Husk - du blir bra etterhvert! :-)

Gjest trøste trøste
Skrevet

Synes det er utrolig at du klarer å komme deg på dol med influensea. De gangene jeg har hatt influensa har jeg knapt nok kommet meg på do....

Men du får ha god bedring fra influensaen, håper jeg slipper denne gang....

Skrevet

Du skal få en trøsteklem av meg. Jeg vet akkurat hvordan du har det:o)

Kjedelig, ikke sant?

Det er dritkjedelig.

Skrevet

Synes det er utrolig at du klarer å komme deg på dol med influensea. De gangene jeg har hatt influensa har jeg knapt nok kommet meg på do....

Men du får ha god bedring fra influensaen, håper jeg slipper denne gang....

Sitter for det meste i en stol og bare dormer.

Men så må jeg på dol innimellom,men det er utrolig strevsomt så jeg tar 10 minutters økter her og timers økter i godstolen.

Skrevet

Stakkar deg! Du får ha god bedring!!!

Det hjelper litt å få noen trøste hilsninger.

takk skal du ha!

Skrevet

Det er dritkjedelig.

Det er akkurat det det er. Jeg får besøk av venninna mi nå jeg, hun kommer i pysjen under kåpa.

Skrevet

Det er akkurat det det er. Jeg får besøk av venninna mi nå jeg, hun kommer i pysjen under kåpa.

Syk hun også da eller?

Skrevet

Uff...fælt å ha det sånn! Kan skrive under på det!

God bedring! Husk - du blir bra etterhvert! :-)

Kjennes ikke ut som jeg skal bli frisk igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...