Gå til innhold

Hva gjør dere idag?

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

8

• lalala1365380457

2

• Ade|ina

2

• karisma

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ungene er ute og leker. Når de går lei, skal vi ta med bikkja og gå tur i skogen.

Ellers vasker jeg klær, rydder på kjøkkenet, skravler på msn og surfer.

Etterpå blir det taco til middag og bading av unger.

Sitter her med streptokokker/halsbetennelse og synes litt synd på meg selv, for jeg sliter fælt med å spise. Fikk penicillin i går kveld, så jeg satser på at det blir bedre i løpet av dagen!

En rimelig slapp søndag her, med andre ord - det er sånn det skal være :)

Gjest litt forskjellig
Skrevet

Leser aviser, gjør skolearbeid, støvsuger/rengjøring og så skal jeg besøke besteforeldrene mine i lag med broren min.

Jente 20

Skrevet

Spiser, sitter på internett, ser på tv, spiser, sitter på nett, ser på tv, osv osv osv...

Sånn går nok dagan.

Skrevet

Har ordnet og fikset litt, guttungen skal snart i bursdag og jeg skal lage istand mat til en fest. Mannen i huset er på hyttetur med kompiser.

Vanligvis ville vi vel gått en liten tur, kjøpt avis og kanskje leid en film for kvelden.

Gjest LucySky
Skrevet

Sitter her og doler ;o)

Te og aviser på senga, ryddet og vasket litt, jobbet med noe som har deadline i morra, snart skal jeg og mannen min til middag hos storesøstera mi ...

Snakket lenge i telefonen med datteras svigerbestemor!

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg har vært på fjellet! Mye snø, og knall blå himmel! Aaahh.....livet er herlig!!

Men i kveld skal jeg på arbeid....... :(

Skrevet

Sovet litt lenge, frokost, vært ute med hundene og drukket kaffe i sola...

Nå slafer på sofaen - forant tv og pc, før vi skal besøke faren min.

Etter det litt rydding, lage middag, trene litt med hundene og mer tv :-)

Skrevet

Spiser, sitter på internett, ser på tv, spiser, sitter på nett, ser på tv, osv osv osv...

Sånn går nok dagan.

Makan! Ta deg en joggetur i stedet!

c",)

Skrevet

Laget god frokost, dolet litt, lest to aviser på sofaen, dolet litt, lest i spennende bok, dolet litt...

Nå tenker jeg at det blir lunsj snart.

Gjest tottlå
Skrevet

Makan! Ta deg en joggetur i stedet!

c",)

Lettere sagt enn gjort kanskje, i Åsemors tilfelle???

Skrevet

Lettere sagt enn gjort kanskje, i Åsemors tilfelle???

Ingen unnskyldning er god nok *dårlig samvittighet for at jeg ikke er ute i det fine været*

Gjest tottlå
Skrevet

Ingen unnskyldning er god nok *dårlig samvittighet for at jeg ikke er ute i det fine været*

Hihihi......

Jeg er ganske fornøyd med meg selv!! Var tidlig oppe i dag, og gikk en tur på ski!! Skjønt!!!

Gjest tottlå
Skrevet

kjeder meg =/

Du skal få den ære å få gå på jobb for meg!!!!

Skrevet

Hihihi......

Jeg er ganske fornøyd med meg selv!! Var tidlig oppe i dag, og gikk en tur på ski!! Skjønt!!!

På ski?

Gjest tottlå
Skrevet

På ski?

Jeg har vært på fjellet.....har nettopp kommet hjem....

Skrevet

Jeg har vært på fjellet.....har nettopp kommet hjem....

Liker ikke å fryse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...