Gå til innhold

Hva gjør dere idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pyse!

Du er nå så heit fra før atte. *peke på galleribildet og fnise*

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

8

• lalala1365380457

2

• Ade|ina

2

• karisma

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest tottlå
Skrevet

Du er nå så heit fra før atte. *peke på galleribildet og fnise*

Hihihi....... DET bildet var ikke slik!!! Bassisten må ha mnipulert det!!!!!!

Skrevet

Hihihi....... DET bildet var ikke slik!!! Bassisten må ha mnipulert det!!!!!!

Jatta!

Blitt noe veggymnastikk i dag da? *rå latter*

Gjest tottlå
Skrevet

Jatta!

Blitt noe veggymnastikk i dag da? *rå latter*

Mwohahaha..... Du skulle sett altså!!!

Jeg stillte hver eneste skigåer jeg kom forbi idag, til veggen og skikkelig behandlet dem!!!!

Gjest den ekte noor
Skrevet

Doler, rangler, skal en tur på trening, lage søndagsmiddag, pese meg til å se Robinson VIP, enda jeg vet hvem som vinner, maile litt, dusje, vaske klær...

Har mye på tapeten jeg:)

Skrevet

Mwohahaha..... Du skulle sett altså!!!

Jeg stillte hver eneste skigåer jeg kom forbi idag, til veggen og skikkelig behandlet dem!!!!

*imponert* Med eller uten klister?

Skrevet

stod opp nå, skal gå tur i det fine været med kjæresten, ta sol. (kanskje) trene, lage god middag med kjæresten, og så tar vi det derfra.

Gjest tottlå
Skrevet

*imponert* Med eller uten klister?

Med så klart!!!!!

Hva tror du om meg???

Skrevet

Har vært på kafé og trillet tur i parken med minimann og pappa'n :-)

fei1365380229
Skrevet

Skikkelig laid-back dag i dag. Mannen min legger fliser, jeg har støvsuget og ryddet opp litt.

Snart skal vi ut å gå en tur og grille pølser og spise kake :)

I kveld skal vi se Himmelfall, den anbefales på det varmeste.

Skrevet

Først var det opp klokka syv, frokost og kaffe, barnetv og ny avis.

Så har vi vært på skøytebanen i over to timer, det var gøy for både 5åringen og meg. :)

Nå har vi akkurat spist middag, og etter litt doling skal jeg støvsuge og vaske gulv.

Skrevet

Doler, rangler, skal en tur på trening, lage søndagsmiddag, pese meg til å se Robinson VIP, enda jeg vet hvem som vinner, maile litt, dusje, vaske klær...

Har mye på tapeten jeg:)

Hvem vinner - kan du ikke skrive det da, med advarsel i overskriften til de som ikke vil vite?

lalala1365380457
Skrevet

Du skal få den ære å få gå på jobb for meg!!!!

hehe ;)

beklager, tror jeg foretrekker å kjede meg og sløve idag

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Har ikke gjort stort i dag. Jeg har lest litt, gått en tur, DOL'et litt, hørt gjennom en ny CD jeg har kjøpt, og nå står en pizza i ovnen. En behagelig søndag, med andre ord.

Skrevet

Jeg har vært fire timer på dugnad og solgt pølser, brus vafler og lapskaus. Dugnaden var for håndballaget denne gangen. Denne typen dugnad er trivelig, synes jeg, mange trivelige folk.

Etter det tok jeg meg en spinning-time på sats. Ellers har jeg ikke gjort så mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...