Gjest bebba Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Te og aviser på senga, ryddet og vasket litt, jobbet med noe som har deadline i morra, snart skal jeg og mannen min til middag hos storesøstera mi ... Snakket lenge i telefonen med datteras svigerbestemor! Datteras svigerbestemor? Den ble for vanskelig for meg:) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Jeg var ute og spiste sammen med en venninne i går kveld. Dro tidlig hjem siden jeg ikke følte meg bra. Sovnet med en gang, og sov lenge. Etter å ha spist frokost og lest avisen la jeg meg igjen og sovnet igjen. Er ikke bra så jeg har vært innendørs i hele dag, skal vaske badet nå og pakke sakene mine for i morgen. Siden skal jeg legge meg og lese på senga. Slå av tv'n og nyte stillheten og det å være helt alene. Krysse fingre og håpe på å ikke bli syk. 0 Siter
karisma Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Vi har vært på tur sammen med brodern og familien hans. Vi har grillet pølser på bål og ungene har hatt uant tumleplass i et flott vær. Strålende sol og rundt 0 grader. En dag som frister til gjentakelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.