Gå til innhold

Hva gjør dere idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Te og aviser på senga, ryddet og vasket litt, jobbet med noe som har deadline i morra, snart skal jeg og mannen min til middag hos storesøstera mi ...

Snakket lenge i telefonen med datteras svigerbestemor!

Datteras svigerbestemor? Den ble for vanskelig for meg:)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

8

• lalala1365380457

2

• Ade|ina

2

• karisma

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg var ute og spiste sammen med en venninne i går kveld. Dro tidlig hjem siden jeg ikke følte meg bra. Sovnet med en gang, og sov lenge. Etter å ha spist frokost og lest avisen la jeg meg igjen og sovnet igjen. Er ikke bra så jeg har vært innendørs i hele dag, skal vaske badet nå og pakke sakene mine for i morgen. Siden skal jeg legge meg og lese på senga. Slå av tv'n og nyte stillheten og det å være helt alene. Krysse fingre og håpe på å ikke bli syk.

Skrevet

Vi har vært på tur sammen med brodern og familien hans. Vi har grillet pølser på bål og ungene har hatt uant tumleplass i et flott vær. Strålende sol og rundt 0 grader. En dag som frister til gjentakelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...