Gå til innhold

Hvor mange kan man date på en gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det moralsk forkastelig å date 2 på en gang?

Bør de informeres om hverandre?

Den ene spiller litt kostbar og hard to get, den andre presser på litt for mye. Sjansen er stor for at gutt nr 2 skal ville bli exclusive ganske kjapt, men jeg vil vente litt og bli litt bedre kjent med nr 1 først og se hvordan det går.

Hva er riktig her, da? :)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

9

• Dorthe

5

• Gemini

1

• petter smart

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nja, jeg hadde jo ikke blitt glad om en gutt jeg datet, samtidig datet en annen jente. Men direkte forferdelig er det jo ikke, så lenge dere ikke er kjærester. Litt småsleipt bare kanskje, men ikke så fryktelig.

Det kommer an på hvor langt dere har kommet, eller om det er mer elskerforhold.

Skrevet

Nei, det er ikke moralskt forkastelig å date flere. Men jeg tror ikke jeg hadde hatt sex med dem. Men du kan date så mange du vil :o)

Gjest tottlå
Skrevet

Nei, det er ikke moralskt forkastelig å date flere. Men jeg tror ikke jeg hadde hatt sex med dem. Men du kan date så mange du vil :o)

Mener du det????

*tottlå er overrasket*

Det er ikke rett å holde på slik. Jeg hadde blitt mildt sagt jævlig forbanna, hadde jeg vist at noen lekte med følelsene mine på den måten!!!

:)

Skrevet

Det synes jeg er sleipt gjort av deg!!!!

Hvorfor det, egentlig?

Nr 2 vet om nr 1 og jeg har sagt at jeg ikke vet hva jeg vil enda, nr 1 spiller som sagt litt hard to get og teamet "andre" har ikke vært oppe, så for alt jeg vet har han også flere i kikkerten.

Skrevet

Mener du det????

*tottlå er overrasket*

Det er ikke rett å holde på slik. Jeg hadde blitt mildt sagt jævlig forbanna, hadde jeg vist at noen lekte med følelsene mine på den måten!!!

Leker vel ikke med noen sine følelser.

Gjest tottlå
Skrevet

Hvorfor det, egentlig?

Nr 2 vet om nr 1 og jeg har sagt at jeg ikke vet hva jeg vil enda, nr 1 spiller som sagt litt hard to get og teamet "andre" har ikke vært oppe, så for alt jeg vet har han også flere i kikkerten.

Det er bare min mening! Jeg hadde aldri godtatt det, dersom jeg var nr1 eller nr2!!!!!

Som sagt, jeg synes det er sleipt gjort!!

Gjest tottlå
Skrevet

Leker vel ikke med noen sine følelser.

Det er nå min mening, da!

:D

Skrevet

Mener du det????

*tottlå er overrasket*

Ja, det mener jeg. Date er stadiet før man blir kjærester og før man har sex og man ikke har forpliktelser for hverandre.

Gjest tottlå
Skrevet

Ja, det mener jeg. Date er stadiet før man blir kjærester og før man har sex og man ikke har forpliktelser for hverandre.

Nei, men hadde ikke du blitt skuffet eller såret, derasom du fikk vite at fyren som du daten, daten en annen også????

Skrevet

Mener du det????

*tottlå er overrasket*

Jeg er enig med Dorthe, jeg.

Skrevet

Nei, men hadde ikke du blitt skuffet eller såret, derasom du fikk vite at fyren som du daten, daten en annen også????

Nei, ikke hvis vi ikke var kjærester. Jeg kan jo ikke bli sur hvis en fyr ber meg ut og så var han ute med ei annen i forrige uke. Hvis det fortsetter og det blir noe mer så forandrer det seg.

Gjest tottlå
Skrevet

Nei, ikke hvis vi ikke var kjærester. Jeg kan jo ikke bli sur hvis en fyr ber meg ut og så var han ute med ei annen i forrige uke. Hvis det fortsetter og det blir noe mer så forandrer det seg.

Jeg tror jeg hadde blitt såret, dersom jeg fant ut noen sånt Kan hende at jeg er griddlete, men jeg forstår ikke hvordan dere kan tenke og godta slikt......

Jaja.......ei "lokka" vi er forskjellige!

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg er enig med Dorthe, jeg.

Er det jeg som er griddlete???? Eller er jeg alene om min mening???

Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt såret, dersom jeg fant ut noen sånt Kan hende at jeg er griddlete, men jeg forstår ikke hvordan dere kan tenke og godta slikt......

Griddlete?

Skrevet

Er det jeg som er griddlete???? Eller er jeg alene om min mening???

Hva helsiken mener du med griddlete???

Lære seg skikkelig norsk, jente!

Skrevet

griddlete?

Skrevet

Gutter gjør det hele tida så hvorfor kan ikke jenter gjøre det?

Så lenge man er på datestadiet må du regne med at du ikke er eneste høna i flokken.

Gjest tottlå
Skrevet

Hva helsiken mener du med griddlete???

Lære seg skikkelig norsk, jente!

Griddlete!!! Cecily!!! Å du er fra stavanger???? Griddlete= kresen!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...