cecily Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Griddlete!!! Cecily!!! Å du er fra stavanger???? Griddlete= kresen!!! At en har griller i hodet og er litt for sær og kresen? Jeg er i hvertfall ikke fra Jæren, det er helt sikkert. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 At en har griller i hodet og er litt for sær og kresen? Jeg er i hvertfall ikke fra Jæren, det er helt sikkert. Ja DET er helt sikkert!!! Jeg hadde skjems på dine vegner dersom du hadde vært fra jæren! ALLE fra jæren vet hva griddlete betyr!!! 0 Siter
cecily Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Ja DET er helt sikkert!!! Jeg hadde skjems på dine vegner dersom du hadde vært fra jæren! ALLE fra jæren vet hva griddlete betyr!!! MEN NÅ ER IKKE JEG EN JÆRBONDE! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 MEN NÅ ER IKKE JEG EN JÆRBONDE! JEG ER _I K K E_ BONDE!!!!!!!!!!!!!! Bryne er faktisk BY!!!!! 0 Siter
cecily Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 JEG ER _I K K E_ BONDE!!!!!!!!!!!!!! Bryne er faktisk BY!!!!! *holde seg for nesa* 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 *holde seg for nesa* *stikker fingen til hulls, av by`as tendensene her på DOL* 0 Siter
cecily Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 *stikker fingen til hulls, av by`as tendensene her på DOL* Greit, jeg skal gi meg. Dette er min fulle rett som storesøster, å plage litt på småjentene her inne. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Greit, jeg skal gi meg. Dette er min fulle rett som storesøster, å plage litt på småjentene her inne. Okay!!! *kneler å kysser storesøster på føttene* OOoooo store cecily! 0 Siter
cecily Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Okay!!! *kneler å kysser storesøster på føttene* OOoooo store cecily! *deise bort tottlå* Det der var å overdrive. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 *deise bort tottlå* Det der var å overdrive. Hahaha...... 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Bruk og kast av mennesker er alltid forkastelig. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Bruk og kast av mennesker er alltid forkastelig. Heeeeelt enig!!! 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Bruk og kast av mennesker er alltid forkastelig. Har noen brukt eller kastet noen her? 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Jeg synes ikke det er så snilt jeg. Jeg ville ikke like at den jeg datet samtidig datet en annen dame, det blir liksom ikke noe alvor over det da. 0 Siter
Gjest njaa Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Heeeeelt enig!!! Når har jeg brukt og kastet noen? Jeg er ikke sånn. Jeg har aldri i mitt liv vært utro, og jeg har aldri i mitt liv dumpet noen kaldt og hensynsløst. 0 Siter
Gjest Eizoze Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Har noen brukt eller kastet noen her? Det er jo åpenbart planen. 0 Siter
Gemini Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 JEG ER _I K K E_ BONDE!!!!!!!!!!!!!! Bryne er faktisk BY!!!!! Et hvilket som helst tettsted kan kalle seg by om man vil nå. Hokksund er en by, og Mjøndalen vurderer å begynne å bli en by. Yeah right...! Ordet by betyr nada, niks, absolutt ingenting i dette landet. Hadde man enda kalt slike wannabe-byer (i beste fall tettsteder) for landsby, så kanskje... 0 Siter
Gjest njaa Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Det er jo åpenbart planen. Nei, planen er å bli bedre kjent med begge to og finne ut hvem jeg passer best sammen med. Heller det enn å gå inn i et dødsdømt forhold med noen av dem. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Så lenge du ikke går inn i noe forhold, eller gir dem forhåpninger om det ser jeg ikke noe galt i å bli mer kjent med dem. Det å bli kjent med innebærer ikke sex. Da gir du forhåpninger om noe mer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Nei, planen er å bli bedre kjent med begge to og finne ut hvem jeg passer best sammen med. Heller det enn å gå inn i et dødsdømt forhold med noen av dem. Nemlig. Du fikk sagt det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.