Gå til innhold

Hvor mange kan man date på en gang?

Anbefalte innlegg

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Så lenge du bare går ut med dem, på kino, cafe eller liknende, og ikke har hatt sex med dem eller er kjæreste med noen av dem, ser jeg ikke at det skulle være noe problem.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

9

• Dorthe

5

• Gemini

1

• petter smart

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, men hadde ikke du blitt skuffet eller såret, derasom du fikk vite at fyren som du daten, daten en annen også????

Date for meg er å gå ut sammen med en mann en kveld for å finne ut om det det er noe mer. Date kan være en start på et kjæresteforhold, men ofte så er det ikke noe mer enn en date. Hvis en mann begynte å gi meg komplimenter, kysse meg og gi uttrykk for at han vil noe mer så ville jeg bli skuffet hvis han holdt på å date en annen. Hvis han bare går ut for å spise, ta en øl og prate så kan jeg godt bli skuffet pga. mine forventninger hvis jeg har hatt dem, men ikke pga. at han har gjort noe galt.

Skrevet

Det synes jeg er sleipt gjort av deg!!!!

Helt enig.

En får nøye seg med en om gangen.

skorpionfisken
Skrevet

Hva med dine følelser oppi dette?

Hvem er du forelsket i?

Eller er du sånn at du tar den du får og derfor ikke er så nøye med hvem du dater?

Gjest tottlå
Skrevet

Helt enig.

En får nøye seg med en om gangen.

Godt å høre at det ikke bare er meg som tenker "gammeldags"!!

:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...