Gjest Ugga Bugga Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Så lenge du bare går ut med dem, på kino, cafe eller liknende, og ikke har hatt sex med dem eller er kjæreste med noen av dem, ser jeg ikke at det skulle være noe problem. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Nei, men hadde ikke du blitt skuffet eller såret, derasom du fikk vite at fyren som du daten, daten en annen også???? Date for meg er å gå ut sammen med en mann en kveld for å finne ut om det det er noe mer. Date kan være en start på et kjæresteforhold, men ofte så er det ikke noe mer enn en date. Hvis en mann begynte å gi meg komplimenter, kysse meg og gi uttrykk for at han vil noe mer så ville jeg bli skuffet hvis han holdt på å date en annen. Hvis han bare går ut for å spise, ta en øl og prate så kan jeg godt bli skuffet pga. mine forventninger hvis jeg har hatt dem, men ikke pga. at han har gjort noe galt. 0 Siter
petter smart Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Det synes jeg er sleipt gjort av deg!!!! Helt enig. En får nøye seg med en om gangen. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hva med dine følelser oppi dette? Hvem er du forelsket i? Eller er du sånn at du tar den du får og derfor ikke er så nøye med hvem du dater? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Helt enig. En får nøye seg med en om gangen. Godt å høre at det ikke bare er meg som tenker "gammeldags"!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.