Gjest tottlå Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Sola skinner, himmelen er knall blå og livet er herlig!!! Et lite problem: Jeg må på jobb i ettermiddag! Noen som melder seg frivillig til å gå for meg, slik at jeg kan fortsette å nyte livet???? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Hmmmmm....... nope! Stygging!!!! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Får jeg penga da? Ja!!!! Alt for og slippe! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Gjør seg meg, snu ryggen til vinduet, ikke se ut og glem hele været. 0 Siter
cecily Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Ja!!!! Alt for og slippe! Alt for _å_ slippe. *streng storesøster* 0 Siter
cecily Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Gjør seg meg, snu ryggen til vinduet, ikke se ut og glem hele været. *humre* 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 *humre* Forresten så er det blitt overskyet ute så nå kan det være det samme *puster lettet ut og sitter her med god samvittighet* 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Alt for _å_ slippe. *streng storesøster* Hihihi......hmm....har hørt den mange ganfger!!! Å oog OG regelen! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Gjør seg meg, snu ryggen til vinduet, ikke se ut og glem hele været. Umulig å snu ryggen og glemme DET fine været!!! Får vår stemning for fullt her!!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Umulig å snu ryggen og glemme DET fine været!!! Får vår stemning for fullt her!!! Det er det ikke på Grünerløkka lenger. Jeg var ute på verandaen og det blåser litt surt også. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Det er det ikke på Grünerløkka lenger. Jeg var ute på verandaen og det blåser litt surt også. *rister på hodet* Kjære Dorthe, du har valgt feil landsdel å bo i!!! Flytt til jæren! Her bor kremen, og det er her vi har go`været!!! 0 Siter
Jorunn Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 *rister på hodet* Kjære Dorthe, du har valgt feil landsdel å bo i!!! Flytt til jæren! Her bor kremen, og det er her vi har go`været!!! Enig, men det er synd at det ikke er så veldig ofte at vi har strålendes sol og helt vindstille da. Var ute og gikk en god og lang tur. Venter bare på at det skal bli litt varmere i været, slik at jeg kan begnne å jobbe i hagen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.