Gå til innhold

mat du aldri mer kjøper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kos dæ med «vokalisten» i mens, du...

hehe . . . og du får kose deg med ho dama i skråtaket....:)

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Gemini

7

• Mr Kahn

4

• la linja

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Vanilje-cola er enda vemmeligere.

Den var ikke så ille i det man helte den inn i munnen, svelgingen gikk også greit, men ettersmaken derimot.... Tok laaang tid å bli kvitt den!

Jentungen1365380808
Skrevet

RC Cola Light, frossenpizza (alle typer), billig frossen sei fra Rimi (bein i fiskegratengen var ikke akkurat det som skulle til for å få en fireåring til å spise fisk...), Bergensk fiskesuppe fra Toro (Lofoten fiskesuppe er mye bedre).

Gjest true_love
Skrevet

Biff stroganoff i sånn ferdigpakke fra Fjordland, blæ. Skulle kose meg en kveld da mannen var ute og jeg ikke orket lage mat, men jeg likte det ikke og satt igjen skuffet uten middag.

Skrevet

Det er menneskelig å feile, men guddommelig å tilgi.

Du er tilgitt.

håhå!

Skrevet

Brusen Dr Pepper.

Ouuæææh! Den smaker hoggorm.

Dr Pepper er så ille at jeg måtte ta en slurk til, for jeg trodde jeg måtte ha smakt feil. Hoggorm, ja, sikkert.

Skrevet

En Mia ferdigpizza med barbeque-saus. Det var så mye kanel i barbeque-sausen at det smakte pepperkakedeig med pizzafyll. Ugh!

Skrevet

RC Cola Light, frossenpizza (alle typer), billig frossen sei fra Rimi (bein i fiskegratengen var ikke akkurat det som skulle til for å få en fireåring til å spise fisk...), Bergensk fiskesuppe fra Toro (Lofoten fiskesuppe er mye bedre).

prøv frossenpizza fra LIDL - den er bare VELDIG GOD!

Skrevet

Brusen Dr Pepper.

Ouuæææh! Den smaker hoggorm.

Den har jeg og smakt en gang, da jeg var i California. Jeg var kjempetørst, men måtte brekke meg da jeg tok en slurk Dr. Pepper. Da var det bare å trosse tørsten til jeg var hjemme igjen, gitt.

Den brusen kommer aldri inn i mitt hus!

Skrevet

Biff stroganoff i sånn ferdigpakke fra Fjordland, blæ. Skulle kose meg en kveld da mannen var ute og jeg ikke orket lage mat, men jeg likte det ikke og satt igjen skuffet uten middag.

Å, synes den er god jeg. Du skulle sendt den til meg :-)

Skrevet

Tomatpølsegryte fra toro, seifilet fra noen som helst dagligvarebutikk, ikke-vakumpakket biff, vaniljecola, Snøfrisk-ost. Ugh. Salami. Diverse kjøtt "medaljonger" fra frysedisken til 10-20 kr.

Skrevet

Vanilje-cola er enda vemmeligere.

Vaniljecola var helt grusomt ja, godt jeg fikk en gratis reklameflaske til testing, så jeg slapp og betale for elendigheten.

Men på en bar i Notting Hill i London, hadde de en drikk som var en blanding av cola og milk-shake. Høres forferdelig ut, men det var faktisk veldig godt etter min smak.

Skrevet

Vaniljecola var helt grusomt ja, godt jeg fikk en gratis reklameflaske til testing, så jeg slapp og betale for elendigheten.

Men på en bar i Notting Hill i London, hadde de en drikk som var en blanding av cola og milk-shake. Høres forferdelig ut, men det var faktisk veldig godt etter min smak.

*GULP*

hare1365380455
Skrevet

Å, synes den er god jeg. Du skulle sendt den til meg :-)

Jeg synes også den er god.

Gjest Uglemor
Skrevet

Frossen spinat. Pizzafyll på boks.

Hermetisk tunfisk.

Skrevet

Absolut Pepper.

Vet ikke om man får tak i denne i Norge, men man gjør i hvert fall det i Russland. Smakte HELT for jævlig og brekker meg bare jeg tenker på det...

Skrevet

Dr Pepper er så ille at jeg måtte ta en slurk til, for jeg trodde jeg måtte ha smakt feil. Hoggorm, ja, sikkert.

Jeg kjøpte den en gang for å smake, og jeg måtte bare helle ut resten av flaska.

Det smaker mandelessens! Blærgh.

Gjest Jeg liker den
Skrevet

Og så vaniljecola, og sånn familiedeig.

*grøss*

familiedeigen funker jo bra til pastasaus og pizza og lasagne!

Gjest baremei
Skrevet

Kjøper ikke pølser, kebab eller annet lugubert kjøtt(familiedeig inkl.). Men det har jeg heller aldri gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...