Gjest den ekte noor Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 light-colaen fra LIDL var ubeskrivelig grusom! Jeg trodde nesten ikke det jeg smakte. som tynn, gammel, støvete kaffe, med ettersmak av noe annen drit. Enig! Men Orange Light fra LIDL likte jeg;) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Jeg leser alltid innholdsfortegnelsen når jeg sammenligner flere produkter, ikke prisen. Særlig fiskeprodukter er jeg nøye på. Det finnes fiskegratenger og fiskekaker og fiskepuddinger nesten uten fisk og med mye mel og soya i, og med alaska pollock istedet for sei. Jeg betaler heller mer for torsk/sei/hyse i større mengder i produktene. Jeg kjøper karbonadedeig istedet for familiedeig for å spare familien for unødig fett. (Utrolig at alt som heter familie-noe er usunt...) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Kjøpte Nora appelsinjuice med kalsium her om dagen. Det gjør jeg ALDRI igjen for å si det sånn, noe av det verste jeg har smakt. Holdt nesten på å spy. 0 Siter
flisa Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Enig! Men Orange Light fra LIDL likte jeg;) Ja, den smakte som Solo i gamle dager! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.