Gå til innhold

Alternativ behandling - hjernesvulst

Anbefalte innlegg

Hei Stig Bruseth.Lå og hørte på radioprogrammet som gikk tidlig søndag morgen for 1 uke siden. Var facinerende å høre på. Jeg har ei venninne med en datter som desverre har hjernesvulst. Den ligger i vendtre halvdel og er visst meget vanskelig å gjøre noe med, også er den meget aggressiv. Etter siste operasjon har de liksom fått en sjanse til, og jeg ønsker egentlig at de kan få kontakt med deg for alternativ behandlig. Etter siste runden på rikshospitalet og radiumhospitalet så har de fått beskjed om at det er ikke mere å gjøre. Hun kan ikke stråles mere, og de fjernet det de klarte å fjerne. Det som kansje kan være et halmstrå er alternativ behandling.Kan du ikke være så snill å oppgi telefonnummer slik at de kan få komme i kontakt med deg. Det hadde vært flott.Med hilsen Tor-Erling

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/174773-alternativ-behandling-hjernesvulst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Jeg er fastlege i Lier og min liste er dessverre full, slik at jeg ikke kan ta i mot nye pasienter. Det finnes flere leger i Oslo området som kanskje kan bidra hvis du kontakter Balderklinikken eller Kilden Helse. Den best dokumenterte behandling for hjernesvulst for barn innen alternativ og komplementær behandling er Burzynski-klinikken i Texas som har gjennomført flere studier på behandling av barn med hjernesvulst. Søk etter "Burzynski" på f.eks. google.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...