Gå til innhold

Søke lån på nettet

Anbefalte innlegg

Gjest det haster
Skrevet

Noen som har søkt lån på nettet og vet hvor lang tid det tar? Da mener jeg lån med pant i bolig, til oppussing eller for å refinansiere små kredittlån som har allerede gått til oppussing. Går det raskere enn å gå i banken?

Skrevet

Hvis det går raskere er det garantert stort sett høyere rente også.

Min moral er:

aldri mer kredittkortlån.

Bankene er stort sett behjelpelig, også med refinansiering av smålån. Bank er det eneste fornuftige!!

Gjest det haster
Skrevet

Hvis det går raskere er det garantert stort sett høyere rente også.

Min moral er:

aldri mer kredittkortlån.

Bankene er stort sett behjelpelig, også med refinansiering av smålån. Bank er det eneste fornuftige!!

Jeg mente på nettet i min egen bank. Jeg er enig i dette med kredittkortlån derfor skal jeg gjøre det om til banklån. Kredittkort er gode å ha for korte perioder.

Skrevet

Jeg har skandiabanken. Der kan man søke om kontokreditt og få svar med det samme i alle fall..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...