Gå til innhold

Jeg våknet nå

Anbefalte innlegg

Gjest svart samvittighet
Skrevet

Sitter her fremdeles uten klær. Våknet ikke så sent egentlig, og gikk ut på kjøkkenet og lagde kaffe. Spiste litt og leste avisen. La meg igjen med en kriminalroman, og tro det jeg våknet nå.

Var ute og spiste sammen med en venninne i går kveld, og kom hjem før tolv. Rett i seng og sovnet med engang. Dvs. jeg har sovet i hvert fall 14 timer. Det blir ingen turgåing i dag, noe så dumt. Føler meg slapp i kroppen og orker ingenting av det som jeg må gjøre her hjemme.

Lurer på om jeg er syk, lat eller overtrøtt. Har veldig mye å gjøre om dagen. Samvittigheten er ikke god.

Gjest i samme båt
Skrevet

Vel, det er vel en del av oss her inne med dårlig samvittighet. Vi er i hvertfall to.

det er fint ute. har ikke vært på utsiden av dørstokken.

Har den oppvasken. Lagde to store middager i går, og har ingen oppvaskmasin.

Støvet er ekstra synelig med solskinn inn gjennom de møkkete rutene.

Bilen min er/var rød en gang.

Jeg vil kalle meg lat/syk/slapp/hormonbombe/trøtt med mer.

Skrevet

Hvorfor har du dårlig samvittighet? Fordi du har sovet lenge og ikke fått gjort noe? Ikke ha det! Hender jeg bestemmer meg for at i morgen skal jeg sove, og da sover jeg til jeg våkner og gidder å stå opp... Hvorfor ikke? Når man står opp tidlig hver dag og har fullt kjør hele uka må det være lov til å sove lenge en gang i blant, så lenge det ikke går utover noen.

Gjør det nå mens jeg kan, før jeg blir mamma. : )

Så lenge du ikke sov bort en avtale er det ikke noe å ha dårlig samvittighet for! Det er søndag, det er slaferndagen min i hvert fall, i en ellers stressende uke. Nå jobber jeg da, men snart skal jeg hjem i pysjen og under pleddet på sofaen, og tidlig i seng.. Og opp tidlig igjen i morgen. Det er lov til å slappe av!

Gjest svart samvittighet
Skrevet

Hvorfor har du dårlig samvittighet? Fordi du har sovet lenge og ikke fått gjort noe? Ikke ha det! Hender jeg bestemmer meg for at i morgen skal jeg sove, og da sover jeg til jeg våkner og gidder å stå opp... Hvorfor ikke? Når man står opp tidlig hver dag og har fullt kjør hele uka må det være lov til å sove lenge en gang i blant, så lenge det ikke går utover noen.

Gjør det nå mens jeg kan, før jeg blir mamma. : )

Så lenge du ikke sov bort en avtale er det ikke noe å ha dårlig samvittighet for! Det er søndag, det er slaferndagen min i hvert fall, i en ellers stressende uke. Nå jobber jeg da, men snart skal jeg hjem i pysjen og under pleddet på sofaen, og tidlig i seng.. Og opp tidlig igjen i morgen. Det er lov til å slappe av!

Avtalene jeg sov bort, hadde jeg med meg selv. Datteren min er hos sin far denne helgen så jeg er alene. Tror egentlig at jeg begynner å bli syk, og da kan jeg ikke holde avtalene likevel.

Sånne late dager kan være deilige, men da må man ha tid for dem. Det har ikke jeg nå, og ikke til å bli syk heller.

Gjest svart samvittighet
Skrevet

Vel, det er vel en del av oss her inne med dårlig samvittighet. Vi er i hvertfall to.

det er fint ute. har ikke vært på utsiden av dørstokken.

Har den oppvasken. Lagde to store middager i går, og har ingen oppvaskmasin.

Støvet er ekstra synelig med solskinn inn gjennom de møkkete rutene.

Bilen min er/var rød en gang.

Jeg vil kalle meg lat/syk/slapp/hormonbombe/trøtt med mer.

Leiligheten begynner å se litt bedre ut, men den brune bilen (som egentlig er rød) kan jeg ta senere. Samvittigheten er verst på grunn av den turen jeg egentlig skulle ha gått i det fine været. Nå er det for sent, det er farlig å gå ut i mørket, jeg kan dette osv. Egentlig er jeg ikke frisk heller, men jeg må få gjort en del.

Håper i hvert fall at jeg sover i natt, og kommer meg på jobb i morgen.

Skrevet

Du skal ikke ha dårlig samvittighet! Du har gjort noe viktig- du har samlet krefter til å ta deg av alt det du har å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...