Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det var innviklet å sette seg inn i dette spillet. Jeg laget en sim, men hun ble så forbanna at jeg måtte restarte hele maskinen.... c",)

Hjelpe meg noen?

Skrevet

Hmm, ja, det er litt styrete i starten... Spill litt på en av de "ferdiglagde" simmene først, så kommer du fortere inni det.

Jeg tok livet av den en damen jeg... Brukte tenkehetten for lenge, og vips: falt død om... Tragisk, var det. Hun var alenmor til 3 barn!

Skrevet

Bruk en ferdiglagd familie for å sette deg inn i ting. Prøv uten barn først, barnevernet har en tendens til å hente om du ikke får til å mate de og sånne ting...hihi

Skrevet

Ble hun sint fordi du ikke fikk dekket alle behovene hennes? Hun kjedet seg sikkert, det er veldig typisk. Kjøp en tv til henne. Så kan hun lære seg matlaging samtidig. :-)

Skrevet

Hmm, ja, det er litt styrete i starten... Spill litt på en av de "ferdiglagde" simmene først, så kommer du fortere inni det.

Jeg tok livet av den en damen jeg... Brukte tenkehetten for lenge, og vips: falt død om... Tragisk, var det. Hun var alenmor til 3 barn!

*ler så jeg griner*

Skrevet

Ble hun sint fordi du ikke fikk dekket alle behovene hennes? Hun kjedet seg sikkert, det er veldig typisk. Kjøp en tv til henne. Så kan hun lære seg matlaging samtidig. :-)

Ja, hun var sulten og kjedet seg. Jeg hadde ikke mat til henne, men lot henne flørte med to totalt uinteresserte gutter som gikk sin vei. Da klikket det for henne.

*humre*

Skrevet

Bruk en ferdiglagd familie for å sette deg inn i ting. Prøv uten barn først, barnevernet har en tendens til å hente om du ikke får til å mate de og sånne ting...hihi

Hun var aldeles alene i hele huset, men hun hadde store planer om å få seg en mann. Ingen av de jeg lot henne flørte med var noe særlig interessert.

Skrevet

*ler så jeg griner*

Nei, nei, jeg sier jo at det var tragisk!!! HUn var jo alenemor og alt!

Det var en av de "ferdige" familiene, Blakstad, tror jeg. Når du begynner å spille har hun to sønner og så er hun gravid... Og de er lutfattige... Etter at hun døde så prøvde jeg å få den eldste sønnen til å ta ansvar, men det gikk ikke, så barnevernet hentet de to yngste...

Som sagt, tragisk... Hadde dårlig samvittighet etterpå.

Skrevet

Nei, nei, jeg sier jo at det var tragisk!!! HUn var jo alenemor og alt!

Det var en av de "ferdige" familiene, Blakstad, tror jeg. Når du begynner å spille har hun to sønner og så er hun gravid... Og de er lutfattige... Etter at hun døde så prøvde jeg å få den eldste sønnen til å ta ansvar, men det gikk ikke, så barnevernet hentet de to yngste...

Som sagt, tragisk... Hadde dårlig samvittighet etterpå.

*hikste*

Jeg fikk ikke en gang mat i den ene min. Hvor får jeg tak i mat?

Skrevet

*hikste*

Jeg fikk ikke en gang mat i den ene min. Hvor får jeg tak i mat?

Du må ringe og bestille levering, eller bestille på internett!

Skrevet

Ja, hun var sulten og kjedet seg. Jeg hadde ikke mat til henne, men lot henne flørte med to totalt uinteresserte gutter som gikk sin vei. Da klikket det for henne.

*humre*

Det er lurt å ha med to simmer i samme hus, da kan de underholde hverandre! Spille "kortspill" er en sikker vinner - selv om de faktisk er en slags klappelek de gjør...

Jeg har alltid planer om å la dem få styre på som de vil, flørte litt her og der, se hva som skjer.. men det ender alltid med at jeg tar fullstendig kontroll, skaffer dem en jobb og gjør dem lykkelige.. sukk. :-)

Skrevet

Det er lurt å ha med to simmer i samme hus, da kan de underholde hverandre! Spille "kortspill" er en sikker vinner - selv om de faktisk er en slags klappelek de gjør...

Jeg har alltid planer om å la dem få styre på som de vil, flørte litt her og der, se hva som skjer.. men det ender alltid med at jeg tar fullstendig kontroll, skaffer dem en jobb og gjør dem lykkelige.. sukk. :-)

Hvordan avslutter jeg spillet og hvordan lagrer jeg?

Skrevet

Og hvordan tilter jeg kameravinkel???

Hjelp! Hun spiser og lengter etter å flørte hele tiden, skal nesten aldri sove. På jobb i morgen tidlig, får ser hvordan det går.

Skrevet

Hvordan avslutter jeg spillet og hvordan lagrer jeg?

Det er et ikon nederst til venstre, husker ikke helt i hodet nå men det er en dør du trykker på for å avslutte spillet. Og da får du spørsmål om du vil lagre.

Tilte kameravinkel.. tja, holde inne en av museknappene og føre markøren helt opp eller ned i skjermbildet?

Er en stund siden jeg har spilt..... Du får sjekke den lille "bruksanvisningen"

Skrevet

Du må ringe og bestille levering, eller bestille på internett!

NEI!

Nå gikk maskinen av igjen. Det står at det er et eller annet med grafikkortet og så blir alle farger på skjermen rare og alt er forstørret og jeg må restarte. Jeg som hadde fått frk Dolsen til å kjøpe møbler, få en venn, spist og sovet og til og med gått på jobb. ÆSJ!

Er det noe galt med spillet da?

Skrevet

Det er et ikon nederst til venstre, husker ikke helt i hodet nå men det er en dør du trykker på for å avslutte spillet. Og da får du spørsmål om du vil lagre.

Tilte kameravinkel.. tja, holde inne en av museknappene og føre markøren helt opp eller ned i skjermbildet?

Er en stund siden jeg har spilt..... Du får sjekke den lille "bruksanvisningen"

Fant det ikke i farten, det er litt for nye nytt her. Grøss, øynene og hodet mitt blir helt rare av å gå mellom dol og sims. Men nå brøt det igjen med melding om problemer med grafikkortet. Må jeg gå til butikken og klage?

Skrevet

Fant det ikke i farten, det er litt for nye nytt her. Grøss, øynene og hodet mitt blir helt rare av å gå mellom dol og sims. Men nå brøt det igjen med melding om problemer med grafikkortet. Må jeg gå til butikken og klage?

Jeg vet knapt hvordan jeg staver grafikkort.. :-)

To kjappe spilltips: Hver gang du oppfyller en av Simmens ønsker (de som dukker opp på det "jackpot-hjulet" så får du poeng. Poengene samles slik at du etterhvert kan "kjøpe" ting, og det aller lureste og kjappeste for en fattig sim, er å kjøpe pengetre. Du får 40 penger hver gang det blomstrer. Bare pass på å vanne det, bare høste mens ambisjonsmåleren din er på gull eller mer.. (den gule fargeskalaen som gjengir fargen på krystalldingsen over hodet som igjen gjengir simmens humør..)

Og det andre; ting kan kjøpes og selges for samme pris innen midnatt. Så for kjappe penger kjøp skrivebord, stol og en pc og søk jobb, Ta den best betalte, og selg utstyret igjen før du blir hentet av jobb-bilen.

:-)

Skrevet

NEI!

Nå gikk maskinen av igjen. Det står at det er et eller annet med grafikkortet og så blir alle farger på skjermen rare og alt er forstørret og jeg må restarte. Jeg som hadde fått frk Dolsen til å kjøpe møbler, få en venn, spist og sovet og til og med gått på jobb. ÆSJ!

Er det noe galt med spillet da?

Frk Dolsen! *klasker seg på låret av latter*

Bittelitt miljøskada, kanskje? :-)

Skrevet

Hun var aldeles alene i hele huset, men hun hadde store planer om å få seg en mann. Ingen av de jeg lot henne flørte med var noe særlig interessert.

Har opplevd at menn blir skremt om du går for hardt ut, det trengs kvinnelist og kunsten og forføre ;o)

hihi

Anbefaler Snålfoss og en familie som jeg ikke husker hva heter.. de bor i et hus med stjernekikkerter og mange trapper..De fikk klekket ut en riktig så søt alien-baby ;o)

psykt spill :o)

Skrevet

Frk Dolsen! *klasker seg på låret av latter*

Bittelitt miljøskada, kanskje? :-)

Hvordan det???? *ikke skjønne noenting*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...