Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan det???? *ikke skjønne noenting*

dol-sen.... dol=doktoronline.. :-)

Skrevet

dol-sen.... dol=doktoronline.. :-)

Ironi. I-ro-ni.

Hehe. c",)

Skrevet

Ironi. I-ro-ni.

Hehe. c",)

Hadde en aldri så liten mistanke om det ja, men det var litt for mange spørsmålstegn etter hverandre til at jeg tok ironien... :-)

Skrevet

Hadde en aldri så liten mistanke om det ja, men det var litt for mange spørsmålstegn etter hverandre til at jeg tok ironien... :-)

Cecily Dolsen at service!

Skrevet

Jeg vet knapt hvordan jeg staver grafikkort.. :-)

To kjappe spilltips: Hver gang du oppfyller en av Simmens ønsker (de som dukker opp på det "jackpot-hjulet" så får du poeng. Poengene samles slik at du etterhvert kan "kjøpe" ting, og det aller lureste og kjappeste for en fattig sim, er å kjøpe pengetre. Du får 40 penger hver gang det blomstrer. Bare pass på å vanne det, bare høste mens ambisjonsmåleren din er på gull eller mer.. (den gule fargeskalaen som gjengir fargen på krystalldingsen over hodet som igjen gjengir simmens humør..)

Og det andre; ting kan kjøpes og selges for samme pris innen midnatt. Så for kjappe penger kjøp skrivebord, stol og en pc og søk jobb, Ta den best betalte, og selg utstyret igjen før du blir hentet av jobb-bilen.

:-)

For de av oss som har VELDIG store fritidsproblemer, så har man juksekode, slik at man får 50.000 simoleoner ekstra for hver gang en bruker den... Så kan en heller spare ambisjonspoengene til livseleksir :) (avhenging jeg nei..?) :)

Skrevet

For de av oss som har VELDIG store fritidsproblemer, så har man juksekode, slik at man får 50.000 simoleoner ekstra for hver gang en bruker den... Så kan en heller spare ambisjonspoengene til livseleksir :) (avhenging jeg nei..?) :)

Hva er koden? Brukte den mye på sims1, og saaaavner den!! :-)

Skrevet

Hva er koden? Brukte den mye på sims1, og saaaavner den!! :-)

Trykk shift, control og bokstaven "C" samtidig. Da får du opp en hvit linje øverst i sims-vinduet. Skriv inn ordet "motherlode" i denne linjen, og trykk enter. tada! 50.000 ekstra simoleoner! :)

Skrevet

Trykk shift, control og bokstaven "C" samtidig. Da får du opp en hvit linje øverst i sims-vinduet. Skriv inn ordet "motherlode" i denne linjen, og trykk enter. tada! 50.000 ekstra simoleoner! :)

Ingen rosebud eller klapaucious altså. :-)

Takker, nå skal det bli velstand i sims-leiren!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...