Gå til innhold

Vasken er tett!!HJeeeeeLP!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg nå da?? Utslagsvasken min er tett...har vært litt for sløv og helte noe sandete vann der i forrige uke..tenker det er det som er galt, men kan jeg ikke kjøpe noe sterke greier å helle nedi?? Hva heter det og hvor får jeg kjøpt det??

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Plumbo kanskje hjelper? Man får kjöpt det på clas olsson og jernia o.l. butikker tror jeg. Kanskje i matbutikker også?

Skrevet

Hvis det er sand som er problemet så hjelper nok ikke Plumbo, men du kan jo forsøke. Men prøv først og fremst å skru opp vannlåsen og tømme den for drit.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvis det er sand som er problemet så hjelper nok ikke Plumbo, men du kan jo forsøke. Men prøv først og fremst å skru opp vannlåsen og tømme den for drit.

Plumbo? Hvis plumbo ikke klarer å åpne avløpet så forsteiner det seg. Kjempelurt... :) Rørleggere er visstnok oppgitt over bruken av plumbo (selv om de sikkert tjener masse på det). Skal du ha noe kjemisk, så kjøp det hos rørleggere.

Første bud ved tett vask er løse røret og ta vekk gørra. Det er ikke vanskelig.

Skrevet

Plumbo? Hvis plumbo ikke klarer å åpne avløpet så forsteiner det seg. Kjempelurt... :) Rørleggere er visstnok oppgitt over bruken av plumbo (selv om de sikkert tjener masse på det). Skal du ha noe kjemisk, så kjøp det hos rørleggere.

Som sagt - først og fremst skru opp :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Plumbo kanskje hjelper? Man får kjöpt det på clas olsson og jernia o.l. butikker tror jeg. Kanskje i matbutikker også?

I matbutikker å ja :)

Skrevet

Hvorfor er rørleggere oppgitt over bruken av plumbo?

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvorfor er rørleggere oppgitt over bruken av plumbo?

Fordi det forsteiner seg...blir hardt som sement.

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Hmm ja når jeg tenker etter så er det ikke så lurt å bruke plumbo med en gang.. Åpne opp först som de andre sier her:)

Skrevet

Fordi det forsteiner seg...blir hardt som sement.

Hva skal man velge istedenfor?

Gjest papirtiger
Skrevet

Hva skal man velge istedenfor?

Man får visst kjøpt midlet spesielt beregnet for det hos rørlegger-butikker.

Selv har jeg prøvd kausisk soda med stort hell.

Skrevet

Man får visst kjøpt midlet spesielt beregnet for det hos rørlegger-butikker.

Selv har jeg prøvd kausisk soda med stort hell.

Takk for svar

Skrevet

Vi hadde rørlegger her på torsdag for å se på badet vårt som de laget for ett år siden. Dårlig avløp både i slukene og i vasken.

Han anbefalte å kjøp Avløpsrens hos en rørlegger. Ikke plumbo. Hvis ikke det hjalp, måtte en skru opp og grave frem driten. hvis ikke det hjalp, skulle jeg ringe tilbake. Da har vi vel en større case hos oss....

Skrevet

Strikkepinne er en gammel god løsning som funker hos meg, hvertfall.

Skrevet

Jeg dropper Plumbo og tømmer vasken i morgen...satser på at det hjelper...hvis ikke får jeg ringe en handyman.. ;)

Jentungen1365380808
Skrevet

Hvis du absolutt skal bruke Plumbo, så velg den flytende, ikke pulveret. En kompis måtte hogge opp hele badegolvet etter å ha brukt pulver-Plumbo. Her i huset er det bannlyst. Bedre å skru opp vannlåsen. Hansker anbefales!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...