Gjest DinaSS Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Hvordan finner jeg ut hvilket sykehus jeg sogner til? Jeg bor i Oslo... 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Ullevål, lovisenberg, aker eller Ahus. Det kommer an på hvor i Oslo du bor. 0 Siter
Gjest DinaSS Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Ullevål, lovisenberg, aker eller Ahus. Det kommer an på hvor i Oslo du bor. Men finnes det ingen oversikt over hvem som tilhører hvor? Jeg bor på Bjølsen forresten. 0 Siter
Gjest den er nærmest deg,er den ikke? Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Men finnes det ingen oversikt over hvem som tilhører hvor? Jeg bor på Bjølsen forresten. Sannsynligvis Ullevål... 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Men finnes det ingen oversikt over hvem som tilhører hvor? Jeg bor på Bjølsen forresten. Lovisenberg eller Ullevål, jeg har ikke funnet noen oversikter over hvem som tilhører hvor men grensene ble forandret i høst 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.