Gå til innhold

Hjelp! Blåbær på fugene på badet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars lille gutten min har fått omgangssyke, han har holdt på med oppkast og diaré i hele dag. Et råd mot diaré er jo blåbær, og han spiste noen i ettermiddag.

I kveld kastet han opp på badegolvet. Det sprutet utover golv, skapdører, og doen...

Og blåbærfarge sitter i fugene, selv etter både Domestos fresh og Jif. Hvordan skal jeg få det bort?

Skrevet

Har du prøvd med Jif skurekrem?

Det tok ihvertfall sterke tusjmerker som dessverre kom på spisebordet vårt. Vanlige tusjer vasker jeg lett bort med Jif kjøkken, men det var kun Jif skurekrem som tok de sterke tusjmerkene.

Verdt et forsøk?

Skrevet

Det finnes noe som heter fugerens, men har ikke prøvd det.

Skrevet

Må antagelig males over. Meget enkelt med spesial middel du får kjøpt på maling/fargehandel. Bare smør på og tørk av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...