Gjest husforsikring Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Huset mitt har en takst på over tre millioner og jeg betaler nesten 9000 i forsikring. Synes det er mye, enda har jeg rabbatt første året. Hvor mye betaler dere med ca samme hustakst? 0 Siter
Gjest økonomisk Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Fullverdiforsikring på 1,5 mil. betaler kr.2133,- pr.år. 0 Siter
Clue1365380406 Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Fullverdiforsikring på 1,5 mil. betaler kr.2133,- pr.år. Hvis du har så liten fullverdiforsikring, har du enten et veldig lite hus, eller så må du sjekke med selskapet at de har den riktige størrelsen på huset ditt. Veldig få som har så lav fullverdi. 0 Siter
Trulterufsa Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Det er jo ikke bare taksten som avgjør, men fylke, beliggenhet mm. Og om du har lav, normal eller høy standard i innbo og materialer. Vi har fått høy standard, ikke fordi vi har så flotte ting, men fordi vi har tømmervegger og bred gulvplank og fete lister. Slike ting. Med kasko for to tilårskomne biler, ulykkes-/uføreforsikring for to barn, innbo og villa av typen "super" betaler vi ca 22.000,- i året. Sist jeg sjekket kunne vi spart drøyt 6000 på å flytte fra IF til Vesta, men vi var litt for sent ute til hovedforfallet. 0 Siter
Gjest økonomisk Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hvis du har så liten fullverdiforsikring, har du enten et veldig lite hus, eller så må du sjekke med selskapet at de har den riktige størrelsen på huset ditt. Veldig få som har så lav fullverdi. Nei da, det er riktig. Det er jo ikke alle som bor i byen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.