Gå til innhold

hus, innbo og reiseforsikring

Anbefalte innlegg

Gjest husforsikring
Skrevet

Huset mitt har en takst på over tre millioner og jeg betaler nesten 9000 i forsikring. Synes det er mye, enda har jeg rabbatt første året. Hvor mye betaler dere med ca samme hustakst?

Gjest økonomisk
Skrevet

Fullverdiforsikring på 1,5 mil. betaler kr.2133,- pr.år.

Clue1365380406
Skrevet

Fullverdiforsikring på 1,5 mil. betaler kr.2133,- pr.år.

Hvis du har så liten fullverdiforsikring, har du enten et veldig lite hus, eller så må du sjekke med selskapet at de har den riktige størrelsen på huset ditt.

Veldig få som har så lav fullverdi.

Skrevet

Det er jo ikke bare taksten som avgjør, men fylke, beliggenhet mm.

Og om du har lav, normal eller høy standard i innbo og materialer.

Vi har fått høy standard, ikke fordi vi har så flotte ting, men fordi vi har tømmervegger og bred gulvplank og fete lister. Slike ting.

Med kasko for to tilårskomne biler, ulykkes-/uføreforsikring for to barn, innbo og villa av typen "super" betaler vi ca 22.000,- i året. Sist jeg sjekket kunne vi spart drøyt 6000 på å flytte fra IF til Vesta, men vi var litt for sent ute til hovedforfallet.

Gjest økonomisk
Skrevet

Hvis du har så liten fullverdiforsikring, har du enten et veldig lite hus, eller så må du sjekke med selskapet at de har den riktige størrelsen på huset ditt.

Veldig få som har så lav fullverdi.

Nei da, det er riktig. Det er jo ikke alle som bor i byen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...