Gå til innhold

Hjelp! Er dette tull?

Gjest FølteMegLittDumNå

Anbefalte innlegg

Gjest FølteMegLittDumNå
Skrevet

Jeg har fått mail fra noen som kaller seg EURO-AFRO ASIAN SWEEPSTAKE LOTTERY med beskjed om at jeg har vunnet 500 000 dollar!!! Er dette bare tull tror dere? Aldri hørt om de, har dere?

Skrevet

Hvis det er noe som virker litt for utrolig til å være sant, ja så ER det nettopp det: for utrolig til å være sant.

Ergo, den mailen hadde jeg IKKE stolt på!

Lips1365380508
Skrevet

Det er tull. Forstår ikke at noen faller for sånt..

Skrevet

Dette er bare tull- de er kun ute etter at du skal gi dem kontonummeret ditt så de kan lure deg for penger.

Skrevet

Still deg spørsmålet: Hvorfor skulle de gi seg 500.000 dollar sånn helt uten videre?

Skrevet

Det jeg synes er utrolig med slike saker er at det faktisk finnes noen som i det hele tatt tror at det kan være sant.

Hva er det ved det som virker troverdig liksom?

Skrevet

Nei da det ikke tull. Du må bare gi meg 500.000 kr først. Og det er vel greit?

Skrevet

Jeg synes jeg stadig vekk får slike mailer. Sletter dem bare jeg... Garantert at dette bare er tull!

Skrevet

Slike brev kan du like godt slette med en gang. Ingen gir bort noe :-)

Skrevet

Hvis du aldri har hørt om dem så har du neppe kjøpt lodd der heller. Hvordan i all verden kan du vinne hvis du ikke har kjøpt lodd?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...