Gjest mij Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Tørketrommelen har i det siste begynt å lekke, det pipler ut fra "grillen" nederst, og renner i en bekk ned på gulvet. Jeg tømmer alltid ut vannet og renser lofilter etter bruk, så hva kan problemet være? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Har du rengjort det andre filteret. jeg har et som skal rengjøres hver tredje måned itillegg til det som jeg tar hver gang 0 Siter
Gjest mij Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Har du rengjort det andre filteret. jeg har et som skal rengjøres hver tredje måned itillegg til det som jeg tar hver gang Hvor er det andre filteret hen? 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Hvor er det andre filteret hen? Min tørketrommel har ei luke nederst til venstre som jeg må åpne. Har du ikke bruksanvisninga? 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Det gjør min også hvis jeg har glemt å rense det nederste filteret etter en stund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.