Gå til innhold

Kondens-tørketrommel som lekker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tørketrommelen har i det siste begynt å lekke, det pipler ut fra "grillen" nederst, og renner i en bekk ned på gulvet.

Jeg tømmer alltid ut vannet og renser lofilter etter bruk, så hva kan problemet være?

Skrevet

Har du rengjort det andre filteret. jeg har et som skal rengjøres hver tredje måned itillegg til det som jeg tar hver gang

Skrevet

Har du rengjort det andre filteret. jeg har et som skal rengjøres hver tredje måned itillegg til det som jeg tar hver gang

Hvor er det andre filteret hen?

Skrevet

Hvor er det andre filteret hen?

Min tørketrommel har ei luke nederst til venstre som jeg må åpne. Har du ikke bruksanvisninga?

Skrevet

Det gjør min også hvis jeg har glemt å rense det nederste filteret etter en stund.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...