Gå til innhold

Dinglegreier til åpninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et hull i gangen som skal fungere som garderobe og plass til støvsuger og strykebrett. Det er umulig å sette opp en dør der pga veggene omkring, så jeg vurderer å henge opp sånn hengegreier. Ikke slike i bambus som var kult på 70-tallet, men noen som er mer inn nå. Gjerne veldig tette slik at det er vanskelig å se inn..

Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike eller har en annen smart løsning?

Skrevet

Du store, som jeg lurte på hva dette innlegget dreide seg om! Hva slags dinglegreier, i hva slags åpninger, liksom :)

Hva med sånne ferdigsydde gardiner?

Skrevet

Har ikke sett hva de andre har svart - men jeg foreslår en tøff rullgardin eller trepersienne.

Skrevet

Bohus har noe jeg tror du kan bruke. Det er langsgående remser som en kan regulere åpningen på. Den kan også lukkes helt.

Skrevet

Bohus har noe jeg tror du kan bruke. Det er langsgående remser som en kan regulere åpningen på. Den kan også lukkes helt.

Lameller :)

Skrevet

Dinglegreier tror jeg du får kjøpt på butikker som Mique/Miquita.

Gjest rutangis netu
Skrevet

At du ikke heller bruker en pen rullegardin eller tremarkise da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...