Gå til innhold

Er monarkiet på vei ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror heller ikke vi har monarki om hundre år - jeg tror dog at Slottet er et museum og litt sånn "fordums glans" som det var med adelen i Sverige. Spennende historier.

Skrevet

Ja, det er det.

Fikk nådestøtet da Kronprinsen giftet seg...

Skrevet

Ja, det er det.

Fikk nådestøtet da Kronprinsen giftet seg...

Sukk, du har vel rett, denne KRUM-prinsessa var vel den siste spikeren i kista.

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Ja jeg synes monarkiet gikk ut på dato for lenge siden. Synes egentlig det er litt rart at vi fortsatt har det.

Skrevet

Ja jeg synes monarkiet gikk ut på dato for lenge siden. Synes egentlig det er litt rart at vi fortsatt har det.

Syns det døde med Kong Olav jeg.

Skrevet

Jeg har ingenting imot den norske kongefamilien og synes de er gode respresentanter alle sammen. Men prinsipielt vil jeg ha republikk. Det er altfor gammeldags at noen skal arve et yrke, og bli født inn i det slik som det er nå.

Skrevet

Jeg tror monarkiet vil bestå for alltid. Mine favoritter i kongefamilien er SvenO og Ari Behn!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg forstår ikke hva vi skal med et kongehus i utgangspunktet, og jeg forstår det enda mindre når de forsøker å leve som folk flest.

Mette Marit var nok spikeren. Ikke det at jeg har noe imot folk med en utagerende livsstil, men jeg ser den dama like litefor meg som en kommende dronning, som jeg ser Rocco og Aylar for meg som konge og dronning.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror monarkiet vil bestå for alltid. Mine favoritter i kongefamilien er SvenO og Ari Behn!

Mine også. Sven Oskar og Ari er de to eneste jeg har sansen for.

Skrevet

Sukk, du har vel rett, denne KRUM-prinsessa var vel den siste spikeren i kista.

Dritbra navn på vår lutryggede kronprinsesse. *LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...