Gå til innhold

Blir du fornærmet når noen sier: "å så lik deg!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi, min eldste sa en gang da hun var liten - "mamma - du er så feit og fin!" - og det var sagt med KJÆRLIGHET! hehe

En stund etter siste fødsel kom sønnen min (da 5 år) med følgende bemerkning:

Mor stiger ut av dusjen, tørker seg med et håndkle, og så sier poden:

-Mamma! Magen din er jo borte!

(mor tørker seg videre, kjempesmigret, virkelig et løft for sjøltilliten, ikke sant!)

Så fortsetter han:

-Men, du har jo STOR rumpe.

*poff*

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

21

• ShitDiddelyDo

10

• huufsa

6

• tiliti

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så dere sitter og doler på hver deres maskin? Pleier dere å svare under anonym på hverandre sine spørsmål?:)

Jepp, vi har trådløst nettverk hjemme. og noen ganger er vi jo på jobb etc.

nei, gudameg - vi svarer aldri anonymt - hehe, vi er ikke akkurat redd for å svare hverandre :)

Skrevet

En stund etter siste fødsel kom sønnen min (da 5 år) med følgende bemerkning:

Mor stiger ut av dusjen, tørker seg med et håndkle, og så sier poden:

-Mamma! Magen din er jo borte!

(mor tørker seg videre, kjempesmigret, virkelig et løft for sjøltilliten, ikke sant!)

Så fortsetter han:

-Men, du har jo STOR rumpe.

*poff*

*LOL* -

det er fra fulle unger en skal høre det...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bruce er da en staselig kar. Jeg hadde forstått han frustrasjon bedre om du f.eks. syntes han lignet på Kristian Valen.

Skrevet

Bruce er da en staselig kar. Jeg hadde forstått han frustrasjon bedre om du f.eks. syntes han lignet på Kristian Valen.

hehe, ja det har du rett i. Jeg fortalte eksen min at jeg hadde blitt sammen med han - og han trodde ikke han visste hvem det var - - helt til jeg sa han ligner litt på Bruce Springsteen - og da visste han hvem det var - hehe, -men det er jo snart 11 år siden da - - -

Skrevet

Jepp, vi har trådløst nettverk hjemme. og noen ganger er vi jo på jobb etc.

nei, gudameg - vi svarer aldri anonymt - hehe, vi er ikke akkurat redd for å svare hverandre :)

Men om dere har noen problemer med hverandre, du feks er så lei av at han alltid sovner rett etter sex eller noe annet. Tar du da det opp her på dol?

Skrevet

kristian Valen er jo ikke så aller verst, men selvfølgelig ikke så bra som en annen Kristian som er nevnt i noen tråder under:) Hvem ligner forresten du på? Da jeg var yngre fikk jeg høre at jeg ligna på barbie og mamma synes jeg ligner på Celine Middelfart, men er dessverre ikke like rik:(

Skrevet

Før jeg klippet håret var det en gjeng med unger som spurte meg om jeg var Eli i portveien2...

Hmm..

Ble vel ikke fornærma nei, hun ser da kosli' ut? :-)

Skrevet

Men om dere har noen problemer med hverandre, du feks er så lei av at han alltid sovner rett etter sex eller noe annet. Tar du da det opp her på dol?

Nei - da tar jeg det opp med han! :-)

Skrevet

Før jeg klippet håret var det en gjeng med unger som spurte meg om jeg var Eli i portveien2...

Hmm..

Ble vel ikke fornærma nei, hun ser da kosli' ut? :-)

Men er det egentlig KOSELIG du vil se ut? hehe

Skrevet

Nei - da tar jeg det opp med han! :-)

Så flott, god kommunikasjon er viktig:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

kristian Valen er jo ikke så aller verst, men selvfølgelig ikke så bra som en annen Kristian som er nevnt i noen tråder under:) Hvem ligner forresten du på? Da jeg var yngre fikk jeg høre at jeg ligna på barbie og mamma synes jeg ligner på Celine Middelfart, men er dessverre ikke like rik:(

Jeg vet faktisk ikke, men jeg fikk i sin tid høre, av en kompis, at jeg lignet på broren til han i Home Alone.

Selv ser jeg ikke likheten. :)

Når det gjelder Valen er det sikkert mange som mener han er pen, men han utstråler noe jeg ikke takler.

Skrevet

Så flott, god kommunikasjon er viktig:)

Jepp - når man har vært gift før - så vet man det :-)

Vi var begge gamle i tralten da vi traff hverandre og det har vel aldri vært noe tema enda som jeg ikke syns jeg har kunnet snakke med han om. Han er også min "beste venninne" om du skjønner. Hadde jeg ikke truffet han den gang i livet mitt, så hadde jeg nok blitt en ikkepraktiserende lesbe elelr noe - for jeg trodde ikke mannfolk kunne snakke! hehe

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke, men jeg fikk i sin tid høre, av en kompis, at jeg lignet på broren til han i Home Alone.

Når det gjelder Valen er det sikkert mange som mener han er pen, men han utstråler noe jeg ikke takler.

Han tykke, ufordragelige broren?:)

Skrevet

Nå må jo jeg lete....

hvem fanken er det du mener?

Han?

http://entimg.msn.com/i/150/ce/0209/KCulkin_150.jpg

De bildene jeg har sett av deg ligner da ikke på han?

Skrevet

Vi var begge gamle i tralten da vi traff hverandre og det har vel aldri vært noe tema enda som jeg ikke syns jeg har kunnet snakke med han om. Han er også min "beste venninne" om du skjønner. Hadde jeg ikke truffet han den gang i livet mitt, så hadde jeg nok blitt en ikkepraktiserende lesbe elelr noe - for jeg trodde ikke mannfolk kunne snakke! hehe

Flott at det er noen som finner hverandre og har det bra. Hvem vet kanskje jeg også finner en flott fyr en dag, men har det jo veldig godt som singel også:)

Skrevet

Flott at det er noen som finner hverandre og har det bra. Hvem vet kanskje jeg også finner en flott fyr en dag, men har det jo veldig godt som singel også:)

HAN dukker opp når man minst venter det! :)

Skrevet

Men er det egentlig KOSELIG du vil se ut? hehe

Stygt spørsmål, flisa!!

Hrmf...

hehe.. skulle vel ønske at omtalen kanskje var 'noe annet' enn at jeg "ser så koselig ut" ja.

Men det er kosli' å se kosli' ut også, da... -kommer i snakk med mange, vettu :)

Skrevet

*kremt*

Tror du ikke han ville blitt litt mere fornøyd om du omtalte han som "din beste venn" i stedet for "din beste venninne"??

:-o

Skrevet

Stygt spørsmål, flisa!!

Hrmf...

hehe.. skulle vel ønske at omtalen kanskje var 'noe annet' enn at jeg "ser så koselig ut" ja.

Men det er kosli' å se kosli' ut også, da... -kommer i snakk med mange, vettu :)

Ja, sjøl ser jeg ut som "mor Godhjerta" :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...