Gjest Sniff Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg har fått høre at jeg ligner Ole Klemetsen...er litt usikker på om det skal oppfattes som et kompliment eller om det er sjikane...;-) Det behøver du ikke å være i tvil om. Det _kan_ da ikke være et kompliment? 0 Siter
morsan Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Det er sjelden jeg får høre "å så lik" nå for tiden, men i yngre dager fikk jeg høre en del som bare bidro til å heve selvtillitten! ;-) Særlig å høre at jeg lignet Sharon Stone var kult. Og så tok jeg det med et smil da min dengang 2-årige sønn mente det var meg som var på TV'n da han så Ellen DeGeneres... ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg ligner på: http://www.allstarz.org/aniston/ Eller kanskje ikke Men vi har lik hårsveis da, og nesten lik hårfarge ) 0 Siter
amber sun Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Visste du at det er en rose som kalles amber sun? http://www3.telus.net/georgemander/galleries/miniatures/pages/Amber%20Sun.htm Nææ, det visste jeg ikke. Den var jo fin, da. *glise* 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Bruce Springsteen, Donald Duck og Karl Kroppen til Donald, temperamentet til Karl og dongeribuksa+stemmen til Bruce...? *hehe* Får i så fall håpe han mestrer litt gitar, da. Tror dere har en artig familie ;o) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hmmm...ligner ikke på noen kjendis jeg heldigvis. Derimot er en av mine kollegaer mer eller mindre min dobbeltgjenger. Det at kollegaen tilfeldigvis er sokneprest, har medført en del artige situasjoner når jeg er innom butikkene i nærheten av jobben min. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg har ofte fått høre at jeg minner om Anne-Kat Hærland, og det er greit. Har også fått høre jeg ligner på Christine Koht, er litt mer usikker på om det er okei. Aller helst ville jeg nok hørt at jeg var slående lik Uma Thurman i Pulp Fiction - men den kommentaren har pussig nok aldri kommet... 0 Siter
Atene Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Den eneste jeg har fått høre at jeg ligner på, er Geena Davies. Det blir jeg ikke fornærmet for, nei... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.