Gjest lollipopp Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Jeg er sykemeldt og skal ha sykepenger fra trygdekontoret.Hat ikke hørt noe fra dem angående skattekort.Må jeg sende dem det?Skattekortet mitt er jo på lønns kontoret på arbeidsplassen 0 Siter
Gjest lollipopp Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Nei, det trenger du ikke. Takk for ett raskt svar.Sender arbeidsplassen det til trygdekontoret da? 0 Siter
Niobe Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Takk for ett raskt svar.Sender arbeidsplassen det til trygdekontoret da? De trenger det ikke. De vet hva du har betalt i skatt og sånn. 0 Siter
Gjest lollipopp Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 De trenger det ikke. De vet hva du har betalt i skatt og sånn. OK.Takk igjen 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 I de fleste tilfeller blir sykelønn betalt via arbeidsplassen. I opp til et år beholder du din lønn, og betaler samme skatt som før. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Din arbeidsgiver betaler din lønn, og innberetter den til trygdekontoret og ber om refusjon, av både din lønn og arbeidsgiveravgift for perioden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.