Gå til innhold

Svarte prikker. dyprens?

Anbefalte innlegg

Gjest prikker på nesen
Skrevet

Har noen erfaringer med hvordan man kan få bort svarte prikker i ansiktet? Har ganske mange på nesen som jeg gjerne skulle bli kvitt. Jeg har hørt at man kan ta en slags dyprens ansiktsbehandling hos en hudpleiesalong, virker det? Og blir prikkene borte for alltid eller er de tilbake igjen uken etter?

På forhånd takk.

Skrevet

De stripsene man får kjøpt, de virker i alle fall - ISJ, USJ!

Skrevet

Trur de fleste har prikker i større eller mindre grad på nesen og de er vanskelig å bli helt kvitt. men det er viktig å rense huden skikkelig hver dag pluss bruke gode ansikt produkter og ha et sunnt kosthold. Du blir neppe kvitt alle prikkene på dyprens, men det er god investering å gjøre det jevnlig et par ganger i året får bort litt skit iallefall:)

Skrevet

De stripsene man får kjøpt, de virker i alle fall - ISJ, USJ!

Et merke å anbefale?

Er også bittelitt plaget av de dumme prikkene :-(

Skrevet

Et merke å anbefale?

Er også bittelitt plaget av de dumme prikkene :-(

Nei - var det ikke Clereasil da tro?

Skrevet

Kommer anpå hvor gammel du er? I ungdomstiden har man gjerne slike kviser i ansiktet, og da er det viktig å rense huden med riktige greier. Det er viktig videre, men alderen har mye å si for hudens behandling. I min alder må vi begynne å tenke på rynker:(

Skrevet

*løper og kjøper*

Skrevet

kan en tiåring bruke det?

han har mange svarte prikker på nesen ca 15-20 stk.

Skrevet

kan en tiåring bruke det?

han har mange svarte prikker på nesen ca 15-20 stk.

Ja, hvorfor ikke.. Fikk det før da jeg var yngre.. samboern min har det. har har store porer. Er hvis man har store porer hvor det kommer shit nedi, og fet hud.. Hudormer, urk!

Men tar jeg på strips, får jeg jammen shit på den jeg og..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...